comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

MÓN

Redacció | Actualitzat el 28 Novembre 2017 a les 17:07

El conglomerat de mitjans Meredith Corporation ha acordat amb Time Inc. la compra de l'editora de capçaleres com People, Sports Illustrated, Fortune, Entertainment o la mateixa Time. L'operació es preveu tancar el primer trimestre de l'any, sempre i quan rebi el vistiplau de les autoritats reguladores.

L'oferta de Meredith Corporation és de 2.800 milions de dòlars (uns 2.350 milions d'euros), dels quals 1.800 en efectiu i 1.000 més en deute. Més concretament, el grup desemborsaria 18,5 dòlars per acció, el que suposa una prima del 46% sobre el preu de tancament dels títols de Time Inc. el passat 15 de novembre.

Meredith, amb una vintena de revistes i diverses televisions locals, es calcula que té un volum de negoci d'uns 1.700 milions de dòlars anuals (uns 1.430 milions d'euros), mentre que el de Time Inc. ronda els 3.000 milions (en euros uns 2.525).

Time Inc. es va independitzar de Time Warner el juny de 2014, i des de l'any passat buscava comprador per les dificultats per la davallada d'ingressos. El passat octubre, va anunciar un pla per reduir la difusió de vuit de les seves principals capçaleres, entre les quals Time.

Meredith Corporation feia almenys quatre anys que perseguia la compra de l'editora de revistes.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

CAC i CST produiran continguts per detectar conductes de risc dels menors davant les pantalles

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya i el Consorci Sanitari de Terrassa han signat un [...]

Sindicats i direcció d'El Periódico acorden 135 baixes

El comitè d'empresa d'El Periódico i la direcció del Grupo Zeta han tancat un acord per a [...]

À Punt estrena Consell de la Ciutadania

El passat dilluns es va constituir el Consell de la Ciutadania d'À Punt Mèdia, l'òrgan [...]

TV3HD abandona el MUX de Godó i es trasllada al de la CCMA

El canal TV3HD s'ha incorporat al múltiplex de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals [...]

El CAC convoca els premis a la investigació sobre comunicació audiovisual

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha obert la convocatòria de la 30a edició dels [...]

La URV i Repsol renoven la Càtedra d'Excel·lència en Comunicació

La Universitat Rovira i Virgili i Repsol han renovat el conveni de col·laboració que ambdues [...]

OJD llança un servei per auditar les campanyes de publicitat exterior digital

L'empresa auditora Introl ha posat en marxa el servei de certificació de campanyes [...]

infoLibre s'apropa als beneficis

L'editora d'infoLibre va reduint les pèrdues any rere any. El 2017 ha tancat amb un resultat [...]

Los 40 recupera el lideratge de la ràdio musical

Los 40 torna a ser l'emissora musical més escoltada a Catalunya, trencant gairebé tres anys [...]

Rècords de RAC1 i 'El matí de Catalunya Ràdio' a l'EGM

La primera onada de 2018 de l'Estudi General de Mitjans certifica el bon moment de la ràdio [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.