comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 05 Maig 2016 a les 16:56

El Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya ha publicat les convocatòries de les diferents línies de subvencions als mitjans que atorga el Departament de la Presidència corresponents a 2016: publicacions impreses, digitals, ràdios, televisions i a entitats i organitzacions del sector. En tots els casos, el termini per presentar sol·licituds finalitza el proper 20 de maig.

Enguany, la dotació total és de 7.370.000 euros, un 1,74% inferior als 7.500.220 euros establerts en el conjunt de convocatòries de 2015. Amb tot, hi ha variacions segons la línia d’ajut: per una banda, continua la tendència dels darrers anys d’incrementar la dotació als digitals i reduir-la als mitjans impresos (més en les publicacions diàries en paper que en les no diàries), i per l’altra, la quantitat destinada a les ràdios supera la de les televisions. 

Concretament, la dotació de les subvencions estructurals a les emissores de televisió és de 570.000 euros (un 5% menys respecte la convocatòria de 2015); a les emissores de ràdio, de 577.000 euros (+1,76%); als mitjans informatius digitals, de 1.481.000 (+7,24%), i a les entitats sense ànim de lucre i organitzacions professionals del sector de la comunicació, de 814.000 euros (-0,03%). Per la seva part, els ajuts a publicacions periòdiques en paper continuen com els més ben dotats, amb 3.928.000 euros (-5,07%), dels quals 2.600.000 per a diaris (-6,64%) i 1.328.000 per a mitjans no diaris (-1,85%). 

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

CAC i CST produiran continguts per detectar conductes de risc dels menors davant les pantalles

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya i el Consorci Sanitari de Terrassa han signat un [...]

Sindicats i direcció d'El Periódico acorden 135 baixes

El comitè d'empresa d'El Periódico i la direcció del Grupo Zeta han tancat un acord per a [...]

À Punt estrena Consell de la Ciutadania

El passat dilluns es va constituir el Consell de la Ciutadania d'À Punt Mèdia, l'òrgan [...]

TV3HD abandona el MUX de Godó i es trasllada al de la CCMA

El canal TV3HD s'ha incorporat al múltiplex de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals [...]

El CAC convoca els premis a la investigació sobre comunicació audiovisual

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha obert la convocatòria de la 30a edició dels [...]

La URV i Repsol renoven la Càtedra d'Excel·lència en Comunicació

La Universitat Rovira i Virgili i Repsol han renovat el conveni de col·laboració que ambdues [...]

OJD llança un servei per auditar les campanyes de publicitat exterior digital

L'empresa auditora Introl ha posat en marxa el servei de certificació de campanyes [...]

infoLibre s'apropa als beneficis

L'editora d'infoLibre va reduint les pèrdues any rere any. El 2017 ha tancat amb un resultat [...]

Los 40 recupera el lideratge de la ràdio musical

Los 40 torna a ser l'emissora musical més escoltada a Catalunya, trencant gairebé tres anys [...]

Rècords de RAC1 i 'El matí de Catalunya Ràdio' a l'EGM

La primera onada de 2018 de l'Estudi General de Mitjans certifica el bon moment de la ràdio [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.