Portada del núm. 303 de febrer de 2014. A partir del 14 de setembre, Time Out Barcelona canvia el seu model de distribució actual abandonant els quioscos (dimecres a la venda en solitari i divendres encartada amb El Periódico) i fent-se gratuïta. D’aquesta manera, segueix el trajecte de les edicions de Londres i Nova York, que van iniciar aquest camí amb èxit el setembre de 2012 i l’abril de 2015, respectivament.

Amb el nou model, Time Out Barcelona distribuirà cada dimecres 70.000 exemplars en més de 150 punts de la ciutat (bars, restaurants, teatres, cinemes, botigues, equipaments cívics, centres esportius, etc.) mitjançant uns dispensadors fixes degudament senyalitzats d’on es podran agafar lliurement, segons explica el seu editor, Eduard Voltas. A més, hi haurà 22 punts considerats claus de la mobilitat on es farà una distribució manual a primera hora del matí.

La nova xarxa de distribució de Time Out Barcelona no es limitarà a la capital catalana: inclourà altres municipis de l’àrea metropolitana i s’està treballant per arribar també a les principals ciutats catalanes.

Aquesta no serà l’única novetat de la nova etapa del setmanari prescriptor de cultura i oci: la capçalera es renovarà amb nou disseny, seccions i col·laboradors, i millorarà la impressió i la qualitat del paper.

Fins al llançament, s’ha posat en marxa un web on s’anirà informant sobre les novetats de la nova Time Out Barcelona i actualitzarà la xarxa de distribució. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram