comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 02 Gener 2017 a les 14:39

El resultat de desembre ha desfet l’empat que mantenien TV3 i Telecinco en les audiències anuals a favor de la cadena pública catalana. D’aquesta manera, tot i que pels pèls i amb el seu mínim històric, aconsegueix ser líder per setè any consecutiu (en aquest període ha estat la més vista en 69 dels 84 mesos), cosa que fins ara no havia aconseguit cap cadena a Catalunya.

En concret, TV3 ha tancat el 2016 amb un 11,4% de quota de pantalla (perd 1,1 punts respecte el 2015), mentre que Telecinco es queda amb un 11,3% (retrocedeix tres dècimes).

Per darrere queden Antena 3, amb un 10,4% de quota (cau nou dècimes); La 1, amb el 7,3% (en puja una), i empaten amb el 6,5% Cuatro (que perd mig punt) i laSexta (recula una dècima). Per la seva part, 8tv clou l’any amb un 3,4% de share, una dècima més que el 2015.

El 2016, TV3 ha estat la més vista un total de 135 jornades; ha liderat el rànquing de programes 310 dels 366 dies, dels quals 254 gràcies als Telenotícies, i ha situat 26 programes entre els 40 més vistos de l’any.

Pel que fa a la resta de cadenes de Televisió de Catalunya, el 3/24 tanca l’any amb un 1,5% de quota de pantalla (repeteix el resultat de 2015); el Super3/33 fa un 1,2%(perd tres dècimes respecte l’any anterior), mentre que Esport3 obté un 1% (torna a perdre una dècima).

Resultat mensual

Al desembre, TV3 ha recuperat el liderat mensual després de dos mesos segona amb un 10,8% de quota de pantalla, mig punt menys que al novembre. Per darrere queden empatades amb un 10,5% de share Telecinco (retrocedeix 1.6 punts) i Antena 3 (guanya una dècima). A continuació es troben La 1, amb un 7,7% de quota (puja tres dècimes); Cuatro, amb un 6,1% (n’avança tres); laSexta, amb el 6% (en cau vuit), i 8tv amb un 2,8% (perd tres dècimes).

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Tornem el 31 d'agost

Amb motiu de les vacances d'estiu, el servei de notícies de Comunicació 21 romandrà inactiu [...]

La ràdio: un model d'èxit dels mitjans en català que va a més

En les dinàmiques de les audiències dels mitjans sempre destaca el fet que qui va primer [...]

Fake news, algoritmes i bombolles informatives centren el nou Quaderns del CAC

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha publicat el número 44 de Quaderns del CAC [...]

La CNMC adverteix els magazins d'Atresmedia i Mediaset pel tractament del 'cas Gabriel'

La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència ha requerit a Atresmedia i Mediaset perquè [...]

Convocat el 12è premi Paco Rabal de periodisme cultural

La Fundació AISGE (Artistes Intèrprets, Societat de Gestió) ha posat en marxa la 12a edició [...]

Rosa Mª Mateo recupera Fran Llorente com a director de projectes i estratègia de RTVE

L'administradora única provisional de RTVE, Rosa María Mateo, ha incorporat a la cúpula [...]

L'ICEC convoca cinc línies de subvencions per al foment de l'audiovisual

L'Institut Català de les Empreses Culturals ha obert la convocatòria de cinc línies de [...]

El CAC denega la modificació accionarial d'Olot TV

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha denegat l'autorització per a la modificació de [...]

De la ràdio per a tothom a la ràdio personal: el podcast

Si el vídeo viu profunds canvis pel que fa als hàbits de consum, que de mica en mica va [...]

La CCMA licita la creació de produccions audiovisuals de màrqueting

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha obert el procés de licitació del servei de [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.