comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 09 Gener 2017 a les 12:18

El diari esportiu Marca i la plataforma multimèdia Claro Sports han iniciat una aliança editorial amb el llançament de marcaclaro.com per a Mèxic. Al llarg de l’any preveuen obrir edicions per a Colòmbia, Brasil i altres països de l’Amèrica Llatina.

“Amb aquest projecte iniciem un camí d’expansió a nivell mundial que tindrà nous fruits molt aviat i un gran beneficiat: el nostre lector”, assegura el director de Marca, Juan Ignacio Gallardo. “Es crearà la major i més completa plataforma digital d’informació esportiva de llatinoamèrica, i en breu espai de temps es convertirà en el gran líder del mercat digital”, destaca el director de desenvolupament de negoci d’Unidad Editorial, Aloysio Araujo, per a qui l’aliança és un “pas històric” per a Marca. 

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Els beneficis d'Atresmedia cauen un 26% el primer trimestre

Atresmedia ha iniciat el 2018 amb beneficis, tot i que han disminuït respecte a l'exercici [...]

CAC i CST produiran continguts per detectar conductes de risc dels menors davant les pantalles

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya i el Consorci Sanitari de Terrassa han signat un [...]

Sindicats i direcció d'El Periódico acorden 135 baixes

El comitè d'empresa d'El Periódico i la direcció del Grupo Zeta han tancat un acord per a [...]

À Punt estrena Consell de la Ciutadania

El passat dilluns es va constituir el Consell de la Ciutadania d'À Punt Mèdia, l'òrgan [...]

TV3HD abandona el MUX de Godó i es trasllada al de la CCMA

El canal TV3HD s'ha incorporat al múltiplex de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals [...]

El CAC convoca els premis a la investigació sobre comunicació audiovisual

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha obert la convocatòria de la 30a edició dels [...]

La URV i Repsol renoven la Càtedra d'Excel·lència en Comunicació

La Universitat Rovira i Virgili i Repsol han renovat el conveni de col·laboració que ambdues [...]

OJD llança un servei per auditar les campanyes de publicitat exterior digital

L'empresa auditora Introl ha posat en marxa el servei de certificació de campanyes [...]

infoLibre s'apropa als beneficis

L'editora d'infoLibre va reduint les pèrdues any rere any. El 2017 ha tancat amb un resultat [...]

Los 40 recupera el lideratge de la ràdio musical

Los 40 torna a ser l'emissora musical més escoltada a Catalunya, trencant gairebé tres anys [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.