El diari As ha remodelat la seva organització per donar un impuls digital i guanyar en operativitat. L’objectiu és ajustar-se a les tendències del mercat i als reptes de l’era digital. L’esportiu de Prisa ha fet fins a deu nomenaments i ha dividit la redacció en tres àrees de treball: informativa, audiovisual i estratègia digital, dirigides per Luis Nieto, Javier Gómez Matallanas i Tomás de Cos respectivament.

En l’àrea informativa de l’As s’ha nomenat com a subdirectors Héctor Martínez, per al futbol, i Juan Gutiérrez per a les seccions Més esport, Bàsquet i Motor. Substitueixen als veterans Juan Mora, que s’ha jubilat, i Pedro Pablo San Martín, a qui s’ha acomiadat després de 21 anys al diari.

Per la seva part, Jesús Mínguez és el nou cap de la secció Més esport, i Aritz Gabilondo ha estat nomenat editor en cap per a l’edició digital d’Amèrica. Finalment, el nou responsable d’infografia és Javier Sillés.

Finalment, en l’àrea d’estratègia digital Manuel Barrios ha assumit la subdirecció, mentre que Clara Pardo ha estat nomenada responsable de producte.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram