comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 17 Febrer 2017 a les 18:02

Els dies 5 i 6 de maig se celebrarà la tercera edició del festival d'innovació en comunicació Sitges Next, que es presenta amb el lema Explore. Connect. Change. Enguany, el certamen ha incorporat com a directora creativa Helena Marzo, que està ultimant el programa de conferències, presentacions i tallers.

Una de les novetats d'aquesta edició és la reformulació del concurs de campanyes: s'han eliminat les categories per evitar encotillaments i s'ha creat la llista Next to Watch. Es tracta d'un palmarès únic i integrat que reconeixerà els millors treballs de l'Estat espanyol en innovació en comunicació, per tal de descobrir, recopilar i aportar valor a exemples de creativitat i innovació. La llista estarà formada per les millors peces presentades al concurs segons el criteri d'un jurat d'experts. El període per presentar-s'hi és del 23 de febrer al 20 d'abril.

Helena Marzo explica que aquesta nova fórmula "permetrà descobrir qui innova amb una mirada més oberta i aportar valor a l'exploració, independentment del format". En aquest sentit, la nova curadora del festival subratlla que Sitges Next és "una cita per gaudir de l'exploració", i que la creació de Next to Watch s'ha considerat millor opció després de consultar les opinions de membres del jurat de la darrera edició.

"Després de valorar-lo molt, hem arribat a la conclusió que un sistema de categories i metalls no és la millor manera d'abordar la innovació en comunicació. No és habitual reconèixer en aquests termes la innovació aplicada, per exemple, a la música, l'art o l'educació", argumenta Marzo.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Estudiants de la UdL posen en marxa una revista digital

Tres estudiants del grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals de la Universitat de Lleida [...]

L'exposició 'La política retratada' repassa els darrers 40 anys a través de l'humor gràfic

El Palau Robert de Barcelona acull fins a l'11 de juny l'exposició La política retratada. La [...]

El Mercat Audiovisual de Catalunya amplia el camp d'acció

La Roca Umbert Fàbrica de les Arts de Granollers acollirà el 14 i el 15 de juny la 18a edició [...]

El Super3 incentiva l'aprenentatge de llengües

El canal Super3 ha posat en marxa la iniciativa It's amazing, la qual promou l'aprenentatge [...]

L'AMIC celebrarà la seva 20a assemblea el 16 de juny a Reus

El proper divendres 16 de juny, Reus acollirà la 20a assemblea general ordinària de [...]

Sanchis vol donar més agilitat al 'mamut' de TV3

En les primeres declaracions com a nou director de TV3, Vicent Sanchis ja va apuntar que un [...]

La residència Faber ofereix una estada a professionals per desenvolupar projectes periodístics

La residència interdisciplinària Faber d'Olot ha obert una convocatòria per realitzar una [...]

El Servei Meteorològic de Catalunya premia la tasca d''El Temps' de TV3

El Servei Meteorològic de Catalunya ha guardonat Televisió de Catalunya "en reconeixement a [...]

L'auge dels videojocs protagonitza les jornades tecnològiques del CAC

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya organitza el proper dimarts la novena sessió de les [...]

Heraldo negocia la compra de Lainformación.com

El grup Henneo, el nou nom que el grup Heraldo va adoptar al setembre, negocia la compra del [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.