comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 17 Febrer 2017 a les 18:02

Els dies 5 i 6 de maig se celebrarà la tercera edició del festival d'innovació en comunicació Sitges Next, que es presenta amb el lema Explore. Connect. Change. Enguany, el certamen ha incorporat com a directora creativa Helena Marzo, que està ultimant el programa de conferències, presentacions i tallers.

Una de les novetats d'aquesta edició és la reformulació del concurs de campanyes: s'han eliminat les categories per evitar encotillaments i s'ha creat la llista Next to Watch. Es tracta d'un palmarès únic i integrat que reconeixerà els millors treballs de l'Estat espanyol en innovació en comunicació, per tal de descobrir, recopilar i aportar valor a exemples de creativitat i innovació. La llista estarà formada per les millors peces presentades al concurs segons el criteri d'un jurat d'experts. El període per presentar-s'hi és del 23 de febrer al 20 d'abril.

Helena Marzo explica que aquesta nova fórmula "permetrà descobrir qui innova amb una mirada més oberta i aportar valor a l'exploració, independentment del format". En aquest sentit, la nova curadora del festival subratlla que Sitges Next és "una cita per gaudir de l'exploració", i que la creació de Next to Watch s'ha considerat millor opció després de consultar les opinions de membres del jurat de la darrera edició.

"Després de valorar-lo molt, hem arribat a la conclusió que un sistema de categories i metalls no és la millor manera d'abordar la innovació en comunicació. No és habitual reconèixer en aquests termes la innovació aplicada, per exemple, a la música, l'art o l'educació", argumenta Marzo.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

El nou diari Jornada inicia una campanya de captació de socis

Els impulsors del nou diari Jornada han posat en marxa una campanya de captació de persones i [...]

La CCMA crea una Direcció d'Esports per a tots els mitjans

El consell de govern de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha aprovat la creació [...]

Neix el digital de proximitat Gavarres 365

Dimarts es va posar en marxa Gavarres 365, una plataforma informativa multimèdia guanyadora [...]

La investigació d'El Periódico sobre el 'cas Maristes' guanya el 5è Premi Josep Maria Planes

La sèrie de reportatges que va destapar els casos de pederàstia a diferents escoles [...]

Els 28ens premis Pica d'Estats guardonen treballs de l'Ara, La 2 i Segre

La Diputació de Lleida va lliurar dissabte passat la 28a edició del Premi Pica d'Estats de [...]

Els treballadors d'estudis d'IB3 inicien un calendari d'aturades

Els treballadors del servei d'explotació de platós i exteriors d'IB3, subcontractats a través [...]

UPF.Ràdio celebra el 10è aniversari

UPF.Ràdio, la primera emissora universitària de l'Estat que va emetre en podcast, fa deu [...]

La Mesa per a la Diversitat premia els programes 'Latituds' i 'Món possible'

La novena edició dels Premis per a la Diversitat en l'Audiovisual han guardonat en la [...]

El Comidista fa el salt a la televisió de la mà de laSexta

laSexta prepara la versió televisiva del portal gastronòmic El Comidista, dirigit per Mikel [...]

Les associacions de periodistes valencians i alacantins lamenten que la CVMC les bandegi

La Unió de Periodistes Valencians i l'Associació de la Premsa d'Alacant han mostrat la seva [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.