comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 17 Febrer 2017 a les 18:02

Els dies 5 i 6 de maig se celebrarà la tercera edició del festival d'innovació en comunicació Sitges Next, que es presenta amb el lema Explore. Connect. Change. Enguany, el certamen ha incorporat com a directora creativa Helena Marzo, que està ultimant el programa de conferències, presentacions i tallers.

Una de les novetats d'aquesta edició és la reformulació del concurs de campanyes: s'han eliminat les categories per evitar encotillaments i s'ha creat la llista Next to Watch. Es tracta d'un palmarès únic i integrat que reconeixerà els millors treballs de l'Estat espanyol en innovació en comunicació, per tal de descobrir, recopilar i aportar valor a exemples de creativitat i innovació. La llista estarà formada per les millors peces presentades al concurs segons el criteri d'un jurat d'experts. El període per presentar-s'hi és del 23 de febrer al 20 d'abril.

Helena Marzo explica que aquesta nova fórmula "permetrà descobrir qui innova amb una mirada més oberta i aportar valor a l'exploració, independentment del format". En aquest sentit, la nova curadora del festival subratlla que Sitges Next és "una cita per gaudir de l'exploració", i que la creació de Next to Watch s'ha considerat millor opció després de consultar les opinions de membres del jurat de la darrera edició.

"Després de valorar-lo molt, hem arribat a la conclusió que un sistema de categories i metalls no és la millor manera d'abordar la innovació en comunicació. No és habitual reconèixer en aquests termes la innovació aplicada, per exemple, a la música, l'art o l'educació", argumenta Marzo.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Tornem el 31 d’agost

Amb motiu de les vacances d’estiu, el servei de notícies de Comunicació 21 romandrà inactiu [...]

Educació en comunicació: l'assignatura pendent

"Resulta inconcebible que en la cultura de la imatge i de les narratives audiovisuals [...]

Consens parlamentari per modificar la governança de la CCMA i el CAC

Tots els grups parlamentaris han acordat de manera unànime tornar al consens a l'hora [...]

La difusió dels diaris en paper es redueix un 9,65%

La pèrdua de difusió dels diaris impresos persisteix. El 2016, a Catalunya, les Illes Balears [...]

À Punt cerca continguts audiovisuals d’entreteniment, culturals i divulgatius

La Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, la mercantil encarregada del funcionament d'À [...]

IB3 integra les redaccions d'esports de ràdio i televisió

La direcció d'IB3 ha decidit apostar per la convergència de mitjans i el model [...]

La diversitat en les indústries culturals centren el nou Quaderns del CAC

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha publicat el número 43 de Quaderns del CAC, que [...]

betevé treu a concurs un programa sobre persones amb discapacitat

betevé ha obert una convocatòria per escollir un projecte audiovisual sobre persones amb [...]

En marxa el 5è concurs de guió de projectes transmèdia

Guionistes Associats de Catalunya i el Mercat Audiovisual de Catalunya han posat en marxa la [...]

TV3 es manté segona per tercer mes

Al juliol, la cadena pública catalana ha estat la segona més vista per tercer mes consecutiu [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.