El festival d’innovació en comunicació Sitges Next ha desvelat sis noves incorporacions per a la seva tercera edició, tancant així el seu programa de ponències. En els propers dies es completarà la programació amb dos workshops de contingut teòric i pràctic. Enguany, Sitges Next se celebra els dies 5 i 6 de maig sota el títol Explore. Connect. Change.

Els nous ponents són Àlvar Suñol, copresident i director general creatiu de l’agència nord-americana Alma DDB; l’artista, director, coreògraf i compositor Klaus Obermaier; Brian Williams, director creatiu executiu de l’agència britànica Karmarama; Mark Brooks, director de marca de Behance i director creatiu i d’art a 99U; Pedro Martínez, director de màrqueting de la companyia madrilenya de moda sostenible Ecoalf, i Anna Díaz, cofundadora de l’estudi creatiu barceloní Hamill Industries.

Els seus noms s’uneixen als anteriorment confirmats d’Edu Pou, director creatiu executiu de Here Be Dragons; Stephane Scheyven, director de desenvolupament a Europa de Contagious Communications; Tomás Díez, director de The Fab City Research Laboratory, i Pau Garcia, soci fundador de Domestic Data Streamers.

Venda d’entrades i descomptes

Les entrades i abonaments del festival Sitges Next ja estan a la venda. El preu és de 50 euros per una entrada de dia, i de 80 euros per a l’abonament. En ambdós casos, si s’adquireixen abans del 10 d’abril s’aplicarà un descompte del 20%. Per la seva part, els estudiants paguen 30 euros per les entrades de dia i 50 per l’abonament.

A banda, els membres de les empreses del consell assessor de Sitges Next tenen un 25% de descompte (sense limitació temporal): Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals de Blanquerna, Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, Clúster de l’Audiovisual de Catalunya i Mobile World Capital.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram