comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 15 Maig 2017 a les 20:17

En els primers tres mesos de l'any, Vocento ha obtingut unes pèrdues netes de 10,391 milions d'euros, un 15,2% més que els 9,023 milions negatius assolits durant el mateix període de 2016. Pel que fa al resultat d'explotació, el grup registra unes pèrdues de 8,349 milions d'euros, un increment del 12,5% respecte els 7,420 milions de fa un any.

En el primer trimestre de 2017, el grup ha reduït els ingressos un 5,2%, passant dels 106,865 milions d'euros de l'any passat a 101,256. En aquest àmbit, els ingressos publicitaris creixen un 0,9% (fins als 36.724 milions d'euros), els de la venda d'exemplars cauen un 8,9% (42.356 milions), i els altres ingressos (audiovisuals i promocions) reculen el 7,5% (22.176 milions).

Pel que fa a les despeses d'explotació (sense amortitzacions) de Vocento, els primers tres mesos han estat de 105,365 milions d'euros, un increment del 3,9% respecte els 109,645 milions del mateix període de 2016.

Per unitats de negoci, els mitjans impresos registren unes pèrdues d'explotació de 6,638 milions d'euros, doblant els 3,321 de l'any passat. En concret, ABC perd 5,460 milions (un increment del 38,9%), i els suplements i les revistes 1,062 milions (+67,1%). Per la seva part, els diaris regionals registren un resultat negatiu de 116.000 euros, en contrast amb l'1,246 milions de benefici de fa un any.

En canvi, el conjunt de la divisió audiovisual de Vocento assoleix un benefici d'explotació de 2,396 milions, un 8,2% més que els 2,213 de 2016. En aquest cas, la TDT obté un resultat positiu d'1,252 milions (-12,6%), la ràdio de 622.000 euros (-2,9%), i els continguts de 522.000 euros (multiplicant per 3,7 els de fa un any).

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

CAC i CST produiran continguts per detectar conductes de risc dels menors davant les pantalles

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya i el Consorci Sanitari de Terrassa han signat un [...]

Sindicats i direcció d'El Periódico acorden 135 baixes

El comitè d'empresa d'El Periódico i la direcció del Grupo Zeta han tancat un acord per a [...]

À Punt estrena Consell de la Ciutadania

El passat dilluns es va constituir el Consell de la Ciutadania d'À Punt Mèdia, l'òrgan [...]

TV3HD abandona el MUX de Godó i es trasllada al de la CCMA

El canal TV3HD s'ha incorporat al múltiplex de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals [...]

El CAC convoca els premis a la investigació sobre comunicació audiovisual

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha obert la convocatòria de la 30a edició dels [...]

La URV i Repsol renoven la Càtedra d'Excel·lència en Comunicació

La Universitat Rovira i Virgili i Repsol han renovat el conveni de col·laboració que ambdues [...]

OJD llança un servei per auditar les campanyes de publicitat exterior digital

L'empresa auditora Introl ha posat en marxa el servei de certificació de campanyes [...]

infoLibre s'apropa als beneficis

L'editora d'infoLibre va reduint les pèrdues any rere any. El 2017 ha tancat amb un resultat [...]

Los 40 recupera el lideratge de la ràdio musical

Los 40 torna a ser l'emissora musical més escoltada a Catalunya, trencant gairebé tres anys [...]

Rècords de RAC1 i 'El matí de Catalunya Ràdio' a l'EGM

La primera onada de 2018 de l'Estudi General de Mitjans certifica el bon moment de la ràdio [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.