comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 15 Maig 2017 a les 20:17

En els primers tres mesos de l'any, Vocento ha obtingut unes pèrdues netes de 10,391 milions d'euros, un 15,2% més que els 9,023 milions negatius assolits durant el mateix període de 2016. Pel que fa al resultat d'explotació, el grup registra unes pèrdues de 8,349 milions d'euros, un increment del 12,5% respecte els 7,420 milions de fa un any.

En el primer trimestre de 2017, el grup ha reduït els ingressos un 5,2%, passant dels 106,865 milions d'euros de l'any passat a 101,256. En aquest àmbit, els ingressos publicitaris creixen un 0,9% (fins als 36.724 milions d'euros), els de la venda d'exemplars cauen un 8,9% (42.356 milions), i els altres ingressos (audiovisuals i promocions) reculen el 7,5% (22.176 milions).

Pel que fa a les despeses d'explotació (sense amortitzacions) de Vocento, els primers tres mesos han estat de 105,365 milions d'euros, un increment del 3,9% respecte els 109,645 milions del mateix període de 2016.

Per unitats de negoci, els mitjans impresos registren unes pèrdues d'explotació de 6,638 milions d'euros, doblant els 3,321 de l'any passat. En concret, ABC perd 5,460 milions (un increment del 38,9%), i els suplements i les revistes 1,062 milions (+67,1%). Per la seva part, els diaris regionals registren un resultat negatiu de 116.000 euros, en contrast amb l'1,246 milions de benefici de fa un any.

En canvi, el conjunt de la divisió audiovisual de Vocento assoleix un benefici d'explotació de 2,396 milions, un 8,2% més que els 2,213 de 2016. En aquest cas, la TDT obté un resultat positiu d'1,252 milions (-12,6%), la ràdio de 622.000 euros (-2,9%), i els continguts de 522.000 euros (multiplicant per 3,7 els de fa un any).

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

CAC i Col·legi insten els mitjans a seguir les recomanacions sobre la cobertura d'atemptats

Arran de l'atemptat a Barcelona i Cambrils, el Consell de l'Audiovisual de Catalunya i el [...]

Tornem el 31 d’agost

Amb motiu de les vacances d’estiu, el servei de notícies de Comunicació 21 romandrà inactiu [...]

Educació en comunicació: l'assignatura pendent

"Resulta inconcebible que en la cultura de la imatge i de les narratives audiovisuals [...]

Consens parlamentari per modificar la governança de la CCMA i el CAC

Tots els grups parlamentaris han acordat de manera unànime tornar al consens a l'hora [...]

La difusió dels diaris en paper es redueix un 9,65%

La pèrdua de difusió dels diaris impresos persisteix. El 2016, a Catalunya, les Illes Balears [...]

À Punt cerca continguts audiovisuals d’entreteniment, culturals i divulgatius

La Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, la mercantil encarregada del funcionament d'À [...]

IB3 integra les redaccions d'esports de ràdio i televisió

La direcció d'IB3 ha decidit apostar per la convergència de mitjans i el model [...]

La diversitat en les indústries culturals centren el nou Quaderns del CAC

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha publicat el número 43 de Quaderns del CAC, que [...]

betevé treu a concurs un programa sobre persones amb discapacitat

betevé ha obert una convocatòria per escollir un projecte audiovisual sobre persones amb [...]

En marxa el 5è concurs de guió de projectes transmèdia

Guionistes Associats de Catalunya i el Mercat Audiovisual de Catalunya han posat en marxa la [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.