comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 06 Juliol 2017 a les 14:38

L'exitosa sèrie Vis a vis, produïda per Globomedia, tindrà tercera temporada. La nova tanda de capítols, però, no s'emetrà en obert, sinó que inicia una nova etapa en la televisió de pagament. Així ho han acordat Globomedia, Atresmedia (que va emetre les dues primeres temporades a Antena 3) i Fox Networks Group España (que emetrà la tercera).

Els nous capítols de Vis a vis s'emetran el primer semestre de 2018 a Espanya en exclusiva a través de Fox, que també té els drets per a Portugal. La nova temporada estarà capitanejada pel creador de la sèrie, Iván Escobar, i comptarà amb la majoria d'actrius de les primeres entre elles Maggie Civantos, Najwa Nimri, Berta Vázquez, Alba Flores, Cristina Plazas i Inma Cuevas.

La tercera temporada d'aquest thriller carcerari serà la primera producció pròpia de FNG a l'Estat (en aquest cas, coproducció amb Globomedia). "El pas que donem amb Vis a vis representa un moviment estratègic per a la nostra operació a la península ibèrica, perquè reforçarà el nostre posicionament de lideratge de l'entreteniment de la televisió de pagament a Espanya i ens donarà major visibilitat i rellevància en el mercat local amb una aposta decidida pel contingut i el talent propis", afirma Vera Pereira, vicepresidenta executiva de FNG Iberia.

Per a Atresmedia, l'operació permet allargar el cicle de vida d'una sèrie d'èxit. "Ens trobem ja en una nova etapa en què volem optimitzar l'explotació de les nostres grans marques de ficció més enllà dels sistemes convencionals de venda i distribució de continguts, obrint també la porta a noves formes de producció amb els principals agents a tot el món", explica Javier Bardají, director general d'Atresmedia TV.

A Antena 3, la sèrie va registrar una mitjana de 2.985.000 espectadors i un 17% de quota de pantalla: 3.547.000 seguidors i 19,9% de share de mitjana en la primera temporada, i 2.424.000 i 14,1% en la segona.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

CAC i CST produiran continguts per detectar conductes de risc dels menors davant les pantalles

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya i el Consorci Sanitari de Terrassa han signat un [...]

Sindicats i direcció d'El Periódico acorden 135 baixes

El comitè d'empresa d'El Periódico i la direcció del Grupo Zeta han tancat un acord per a [...]

À Punt estrena Consell de la Ciutadania

El passat dilluns es va constituir el Consell de la Ciutadania d'À Punt Mèdia, l'òrgan [...]

TV3HD abandona el MUX de Godó i es trasllada al de la CCMA

El canal TV3HD s'ha incorporat al múltiplex de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals [...]

El CAC convoca els premis a la investigació sobre comunicació audiovisual

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha obert la convocatòria de la 30a edició dels [...]

La URV i Repsol renoven la Càtedra d'Excel·lència en Comunicació

La Universitat Rovira i Virgili i Repsol han renovat el conveni de col·laboració que ambdues [...]

OJD llança un servei per auditar les campanyes de publicitat exterior digital

L'empresa auditora Introl ha posat en marxa el servei de certificació de campanyes [...]

infoLibre s'apropa als beneficis

L'editora d'infoLibre va reduint les pèrdues any rere any. El 2017 ha tancat amb un resultat [...]

Los 40 recupera el lideratge de la ràdio musical

Los 40 torna a ser l'emissora musical més escoltada a Catalunya, trencant gairebé tres anys [...]

Rècords de RAC1 i 'El matí de Catalunya Ràdio' a l'EGM

La primera onada de 2018 de l'Estudi General de Mitjans certifica el bon moment de la ràdio [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.