comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 06 Juliol 2017 a les 14:38

L'exitosa sèrie Vis a vis, produïda per Globomedia, tindrà tercera temporada. La nova tanda de capítols, però, no s'emetrà en obert, sinó que inicia una nova etapa en la televisió de pagament. Així ho han acordat Globomedia, Atresmedia (que va emetre les dues primeres temporades a Antena 3) i Fox Networks Group España (que emetrà la tercera).

Els nous capítols de Vis a vis s'emetran el primer semestre de 2018 a Espanya en exclusiva a través de Fox, que també té els drets per a Portugal. La nova temporada estarà capitanejada pel creador de la sèrie, Iván Escobar, i comptarà amb la majoria d'actrius de les primeres entre elles Maggie Civantos, Najwa Nimri, Berta Vázquez, Alba Flores, Cristina Plazas i Inma Cuevas.

La tercera temporada d'aquest thriller carcerari serà la primera producció pròpia de FNG a l'Estat (en aquest cas, coproducció amb Globomedia). "El pas que donem amb Vis a vis representa un moviment estratègic per a la nostra operació a la península ibèrica, perquè reforçarà el nostre posicionament de lideratge de l'entreteniment de la televisió de pagament a Espanya i ens donarà major visibilitat i rellevància en el mercat local amb una aposta decidida pel contingut i el talent propis", afirma Vera Pereira, vicepresidenta executiva de FNG Iberia.

Per a Atresmedia, l'operació permet allargar el cicle de vida d'una sèrie d'èxit. "Ens trobem ja en una nova etapa en què volem optimitzar l'explotació de les nostres grans marques de ficció més enllà dels sistemes convencionals de venda i distribució de continguts, obrint també la porta a noves formes de producció amb els principals agents a tot el món", explica Javier Bardají, director general d'Atresmedia TV.

A Antena 3, la sèrie va registrar una mitjana de 2.985.000 espectadors i un 17% de quota de pantalla: 3.547.000 seguidors i 19,9% de share de mitjana en la primera temporada, i 2.424.000 i 14,1% en la segona.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

L'APIB considera un "mal precedent" que el Govern balear multi un article d'opinió

El Govern de les Balears ha obert un expedient sancionador al columnista Juan Antonio Horrach [...]

62 biblioteques d'estiu incorporen revistes de l'APPEC

62 biblioteques d'estiu catalanes (principalment bibliopiscines i biblioplatges) han [...]

Vocento refinança el seu deute amb els bancs

El grup Vocento ha arribat a un acord per millorar les condicions de part del finançament [...]

Rosa Romà: "El paper segueix tenint una experiència molt més rellevant que un tuit"

"Som un perfil de país hipster: ens agrada anar per davant i sumar-nos al canvi", diu sobre [...]

El periodista Josep Maria Planes és nomenat manresà il·lustre

El ple de l'Ajuntament de Manresa va aprovar dijous la concessió al periodista Josep Maria [...]

El País deixa de publicar anuncis de contactes

El diari El País ja no publica anuncis de relax i prostitució en cap de les seves edicions [...]

Gol emetrà 'Las cloacas de Interior' per a tot l'Estat

Davant la manca d'interès de les televisions estatals per emetre Las cloacas de Interior, [...]

Una guia fomenta la visibilitat i la presència normalitzada del col·lectiu LGBTI als mitjans

El Consell de l'Audiovisual, el Col·legi de Periodistes i el Departament de Treball, Afers [...]

Presidència licita la gestió del portal SmartCatalonia

El Departament de la Presidència ha obert el procés de licitació del servei de gestió i [...]

Gencatgram fa visibles les dades i l'activitat dels canals digitals de la Generalitat

El Govern ha posat en marxa l'aplicació gencatgram, que registra en un mateix entorn totes [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.