comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 06 Juliol 2017 a les 14:38

L'exitosa sèrie Vis a vis, produïda per Globomedia, tindrà tercera temporada. La nova tanda de capítols, però, no s'emetrà en obert, sinó que inicia una nova etapa en la televisió de pagament. Així ho han acordat Globomedia, Atresmedia (que va emetre les dues primeres temporades a Antena 3) i Fox Networks Group España (que emetrà la tercera).

Els nous capítols de Vis a vis s'emetran el primer semestre de 2018 a Espanya en exclusiva a través de Fox, que també té els drets per a Portugal. La nova temporada estarà capitanejada pel creador de la sèrie, Iván Escobar, i comptarà amb la majoria d'actrius de les primeres entre elles Maggie Civantos, Najwa Nimri, Berta Vázquez, Alba Flores, Cristina Plazas i Inma Cuevas.

La tercera temporada d'aquest thriller carcerari serà la primera producció pròpia de FNG a l'Estat (en aquest cas, coproducció amb Globomedia). "El pas que donem amb Vis a vis representa un moviment estratègic per a la nostra operació a la península ibèrica, perquè reforçarà el nostre posicionament de lideratge de l'entreteniment de la televisió de pagament a Espanya i ens donarà major visibilitat i rellevància en el mercat local amb una aposta decidida pel contingut i el talent propis", afirma Vera Pereira, vicepresidenta executiva de FNG Iberia.

Per a Atresmedia, l'operació permet allargar el cicle de vida d'una sèrie d'èxit. "Ens trobem ja en una nova etapa en què volem optimitzar l'explotació de les nostres grans marques de ficció més enllà dels sistemes convencionals de venda i distribució de continguts, obrint també la porta a noves formes de producció amb els principals agents a tot el món", explica Javier Bardají, director general d'Atresmedia TV.

A Antena 3, la sèrie va registrar una mitjana de 2.985.000 espectadors i un 17% de quota de pantalla: 3.547.000 seguidors i 19,9% de share de mitjana en la primera temporada, i 2.424.000 i 14,1% en la segona.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

La castellanització del sistema comunicatiu valencià

La secular política de minorització que pateix el català al País Valencià des de l'any 1707 [...]

Patrícia Plaja i Marc Homedes guanyen el Premi Blanquerna de comunicació

La cap de comunicació dels Mossos d'Esquadra, Patrícia Plaja, i el cap de comunicació de la [...]

L'Eurocambra estudiarà la 'manipulació' informativa a TVE

La Comissió de Peticions del Parlament Europeu ha admès a tràmit la sol·licitud del Consell [...]

À Punt treu a licitació el doblatge de llargmetratges i minisèries

La Societat Anònima de Mitjans de Comunicació ha posat en marxa una nova tongada de processos [...]

El periodisme gironí lliura els 9ens Premis Carles Rahola

L'Auditori de Girona va acollir aquest dijous al vespre el lliurament de la novena edició [...]

El sector TIC català premia La Vanguardia

La 23a Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica celebrada dijous va distingir La [...]

Competència investiga les condicions que Atresmedia i Mediaset imposen als anunciants

La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència ha incoat sengles expedients sancionadors [...]

La Xarxa licita la contractació d'una plataforma de vídeo sota demanda i en directe

La Xarxa Audiovisual Local ha obert el procés de licitació per a la contractació dels serveis [...]

El CAC denuncia 19 continguts d'internet que inciten a la violència masclista

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha denunciat davant el fiscal especial de delictes [...]

Els professionals de TVE documenten 50 nous casos de males pràctiques

Un informe del Consell d'Informatius de TVE corresponent al quart trimestre de 2017 documenta [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

ICUB districte cultural
Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.