comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 06 Juliol 2017 a les 14:38

L'exitosa sèrie Vis a vis, produïda per Globomedia, tindrà tercera temporada. La nova tanda de capítols, però, no s'emetrà en obert, sinó que inicia una nova etapa en la televisió de pagament. Així ho han acordat Globomedia, Atresmedia (que va emetre les dues primeres temporades a Antena 3) i Fox Networks Group España (que emetrà la tercera).

Els nous capítols de Vis a vis s'emetran el primer semestre de 2018 a Espanya en exclusiva a través de Fox, que també té els drets per a Portugal. La nova temporada estarà capitanejada pel creador de la sèrie, Iván Escobar, i comptarà amb la majoria d'actrius de les primeres entre elles Maggie Civantos, Najwa Nimri, Berta Vázquez, Alba Flores, Cristina Plazas i Inma Cuevas.

La tercera temporada d'aquest thriller carcerari serà la primera producció pròpia de FNG a l'Estat (en aquest cas, coproducció amb Globomedia). "El pas que donem amb Vis a vis representa un moviment estratègic per a la nostra operació a la península ibèrica, perquè reforçarà el nostre posicionament de lideratge de l'entreteniment de la televisió de pagament a Espanya i ens donarà major visibilitat i rellevància en el mercat local amb una aposta decidida pel contingut i el talent propis", afirma Vera Pereira, vicepresidenta executiva de FNG Iberia.

Per a Atresmedia, l'operació permet allargar el cicle de vida d'una sèrie d'èxit. "Ens trobem ja en una nova etapa en què volem optimitzar l'explotació de les nostres grans marques de ficció més enllà dels sistemes convencionals de venda i distribució de continguts, obrint també la porta a noves formes de producció amb els principals agents a tot el món", explica Javier Bardají, director general d'Atresmedia TV.

A Antena 3, la sèrie va registrar una mitjana de 2.985.000 espectadors i un 17% de quota de pantalla: 3.547.000 seguidors i 19,9% de share de mitjana en la primera temporada, i 2.424.000 i 14,1% en la segona.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Vocento reorganitza la divisió comercial

La comercialitzadora de Vocento ha presentat una nova organització que té per objectiu [...]

El Gremi d'indústries gràfiques reivindica la llibertat d'impressió i publicació

El Gremi de la Industria i la Comunicació Gràfica de Catalunya considera que la llibertat [...]

La nova TV valenciana cerca dos magazins i un concurs

À Punt ha obert convocatòria per seleccionar tres programes diaris per a l'inici d'emissions [...]

La direcció de La Xarxa ordena no entrevistar alcaldes fins a l'1-O

El Consell Professional de la Xarxa de Comunicació Local ha denunciat que la direcció ha [...]

La CCMA justifica la manca de pla de cobertura del referèndum per respecte als professionals

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals no ha dissenyat un pla de cobertura de la [...]

Els mitjans demanen l'empara del Síndic de Greuges

Els editors de premsa, revistes i digitals han demanat empara al Síndic de Greuges de [...]

BAU organitza les 3eres jornades de disseny i comunicació

Dijous i divendres se celebra la tercera edició del BAU Design Forum, les jornades [...]

El Parlament renova el seu web

La cambra catalana ha renovat el portal parlament.cat per fer-lo més accessible. El nou web [...]

À Punt obre convocatòria per a la realització d'un magazín radiofònic

À Punt ha obert una convocatòria pública per seleccionar el magazín que endegarà les [...]

El periodisme català es manifesta en defensa de la llibertat de premsa

Diverses entitats i organitzacions periodístiques han convocat una concentració en defensa de [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

1 Octubre - Referèndum
Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.