El ple del Parlament de dimarts va registrar una quota de pantalla del 52,3% de mitjana i 1.619.000 espectadors en l’emissió conjunta de TV3 i el canal 3/24, més de la meitat dels espectadors que en aquell moment miraven la televisió a Catalunya. En el moment del discurs del president Carles Puigdemont l’audiència es va enfilar fins al 56,7% de share i els 1.588.000 telespectadors.

La transmissió per TV3 de la sessió del Parlament va ser l’espai més vist del dia, amb seguit del Telenotícies vespre, amb un 35,1% de quota i 1.163.000 espectadors, i el Telenotícies migdia, amb el 29,3% i 540.000 seguidors.

TV3 va tancar el dia líder amb un 28,8% de share (molt a prop del 29,1% assolit l’1 d’octubre), a força distància de laSexta, que es va quedar amb un 12,6%.

Rècords de consum digital

Per altra banda, l’audiència de les emissions de Televisió de Catalunya en directe per internet van registrar un nou màxim històric amb 457.443 usuaris únics, un 6% més que l’1 d’octubre. Per canals, el directe de TV3 també va fer rècord amb 339.256 usuaris únics, un 5,5% més que el dia del referèndum.

L’interès internacional del que passava al Parlament es va veure reflectit en les dades de consum en directe a través d’internet. Els països des d’on es va registrar un seguiment més important van ser, per aquest ordre, el Regne Unit (10.728 usuaris únics), França (10.513), Alemanya (8.405), els Estats Units (7.272), Itàlia (5.032), Suïssa (3.989), els Països Baixos (3.397), Bèlgica (2.511) i l’Argentina (2.179).

Pel que fa a Catalunya Ràdio, les emissions en directe per internet també van marcar nou rècord d’audiència, amb 131.232 usuaris únics, un 50% més que l’1 d’octubre.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram