comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 03 Gener 2018 a les 18:10

L'Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació (AIMC), l'Interactive Advertising Bureau (IAB Spain) i l'Associació Espanyola d'Anunciants (aea) han obert la convocatòria del concurs per adjudicar el mesurament de les audiències digitals.

El contracte és de tres anys (de l'1 de gener de 2019 al 31 de desembre de 2021) prorrogable dos més (fins a finals de 2023). El procés per presentar candidatures finalitza el 4 d'abril, i el resultat es donarà a conèixer el 13 del mateix mes.

El plec de condicions del concurs neix de la tasca de la Mesa de Contractació Digital, òrgan encarregat de la cerca d'una solució de consens per al mesurament de les audiències digitals a l'Estat.

Al concurs es poden presentar aquelles empreses que operin a Espanya i tinguin capacitat per realitzar el mesurament digital i que puguin garantir els següents requisits, entre d'altres:

  • Univers del mesurament consensuat pel mercat, de manera que l'operador utilitzi els referencials establerts a partir de l'EGM.
  • Ús de les metodologies necessàries per oferir dades censals i sociodemogràfiques basades en panell i enriquides amb altres possibles fonts que les candidatures considerin oportunes.
  • Formació d'un comitè tècnic de clients que tingui potestat de decisió i resolució dels conflictes que puguin sorgir. Aquells que no es poguessin resoldre en primera instància s'elevarien a la comissió de seguiment.
  • Compromís de l'adjudicatari a ser auditat de manera independent en les diferents parts que conformen el mesurament.

Actualment el mesurament el realitza comScore, que va iniciar el servei l'1 de gener de 2012 amb un contracte de tres anys, el qual ha estat prorrogat dues vegades per dos anys més cadascuna. A finals de 2018 haurà completat set anys.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Arxivada la denúncia de la Fundació Franco contra 'El intermedio'

La Fiscalia de Madrid ha arxivat les diligències obertes per la denúncia de la Fundació [...]

TV3 i la Filmoteca produeixen una docusèrie sobre la història del cinema català

El 7 de gener TV3 estrenarà la docusèrie La gran il·lusió. Relat intermitent del cinema [...]

El Consell de la Informació insta a no simultaniejar periodisme i publicitat

El Consell de la Informació de Catalunya ha reiterat de nou "la importància de no [...]

El 'boom de la publicitat' protagonitza una exposició al Museu del Disseny

El Museu del Disseny de Barcelona ha programat l'exposició El boom de la publicitat. Reclams [...]

L'Institut Barcelona Esports licita la gestió del web i les xarxes socials

L'Institut Barcelona Esports ha obert el procés de licitació per adjudicar els serveis de [...]

Josep Vilar deixa el consell de govern de la CCMA

Nova vacant al consell de govern de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals. El [...]

La plantilla d'À Punt configura el seu primer comitè d'empresa

La plantilla de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, l'empresa que gestiona À Punt [...]

El Periódico crea una xarxa d'expertes per assolir la paritat en els articles d'opinió

El diari El Periódico ha posat en marxa una xarxa d'expertes amb l'objectiu de millorar la [...]

Una jornada aborda l'assetjament a les dones periodistes a les xarxes

El Museu del Disseny de Barcelona acull aquest dimarts, a les 18 h, la jornada #assetjament [...]

'La Marató' bat rècords amb una recaptació de 10.715.430 euros

La 27a edició de La Marató de TV3 va acomiadar la transmissió a la 1.45 h de la matinada amb [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.