Imprimeix

Redacció | Actualitzat el 13 Febrer 2018 a les 10:01

La patronal Foment del Treball ha posat en marxa The New Barcelona Post, un magazín digital per difondre l'activitat emprenedora, innovadora i creativa. Els continguts estan en català, castellà i anglès, i la línia editorial es fonamenta en l'eslògan Good News, True Stories.

Així doncs, The New Barcelona Post "busca les notícies bones, relata històries boniques i impulsa la creativitat i la innovació", segons explica la seva editora, Ana Aguirre Aranz. El director de la capçalera és Enric Boluda-M Hût; ambdós formen l'equip de comunicació de Foment del Treball.

El magazín es presenta com un espai "obert, plural i integrador" per a empresaris, emprenedors, institucions econòmiques, culturals, acadèmiques, autors i creatius, així com a tots els que contribueixen a la projecció de Barcelona i Catalunya. El digital compta amb tres seccions: Business & talent; Arts, i Lifestyle, a més d'una agenda cultural i digital & tech.

La nova aposta informativa de Foment del Treball neix tres anys i mig després del llançament de la renovada F. La Revista del Foment, dirigida pel periodista i escriptor Valentí Puig.