comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 16 abril 2018 a les 14:04

L'interès de l'entrevista del director de TV3 al president Carles Puigdemont des de Berlín va quedar certificat amb la seva audiència. L'espai va assolir una quota de pantalla del 30,5% i 991.000 espectadors de mitjana, essent el programa més vist del dia a Catalunya. Es tracta del millor resultat obtingut fins ara amb una entrevista política, destaca la cadena.

El minut d'or de l'entrevista va ser a les 22.38 h amb 1.088.000 espectadors i un 32.8% de share, i l'audiència acumulada va ser 1.657.000 espectadors. A banda, va ser el programa de televisió més comentat del dia a Twitter a tot l'Estat, amb 64.500 missatges que van generar més de 10,1 milions d'impressions, segons dades de Kantar Media.

TV3 va liderar el diumenge amb una quota de pantalla del 17%, a molta distància de la segona, Telecinco, que es va quedar amb un 8,5%. Per darrera de l'entrevista a Puigdemont els programes més vistos a Catalunya van ser el Telenotícies vespre (amb un 27,5% de share i 778.000 espectadors), el TN migdia (26,3% i 386.000), l'anàlisi posterior a l'entrevista (21,5% i 364.000 ) i el Salvados de laSexta (10,5% de share i 347.000 seguidors).

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Secuoya aconsegueix finançament per créixer

El grup Secuoya ha tancat un acord de finançament per valor de 100 milions d'euros amb el [...]

El nou Zoom Marques se centra en els 'influencers'

La seu de Foment del Treball a Barcelona acull aquest dimecres, de 9.15 a 12 h, una nova [...]

SER Catalunya distingeix tres nous projectes radiofònics d'estudiants

El jurat de la quarta edició dels Premis IdeaRàdio han guardonat els projectes La palestra, [...]

Convocat el 2n premi de recerca de models de negoci per a mitjans de proximitat

L'Associació de Mitjans d'Informació i Comunicació (AMIC), en col·laboració amb la Xarxa [...]

Els beneficis d'Atresmedia cauen un 26% el primer trimestre

Atresmedia ha iniciat el 2018 amb beneficis, tot i que han disminuït respecte a l'exercici [...]

CAC i CST produiran continguts per detectar conductes de risc dels menors davant les pantalles

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya i el Consorci Sanitari de Terrassa han signat un [...]

Sindicats i direcció d'El Periódico acorden 135 baixes

El comitè d'empresa d'El Periódico i la direcció del Grupo Zeta han tancat un acord per a [...]

À Punt estrena Consell de la Ciutadania

El passat dilluns es va constituir el Consell de la Ciutadania d'À Punt Mèdia, l'òrgan [...]

TV3HD abandona el MUX de Godó i es trasllada al de la CCMA

El canal TV3HD s'ha incorporat al múltiplex de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals [...]

El CAC convoca els premis a la investigació sobre comunicació audiovisual

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha obert la convocatòria de la 30a edició dels [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.