comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 16 abril 2018 a les 14:04

L'interès de l'entrevista del director de TV3 al president Carles Puigdemont des de Berlín va quedar certificat amb la seva audiència. L'espai va assolir una quota de pantalla del 30,5% i 991.000 espectadors de mitjana, essent el programa més vist del dia a Catalunya. Es tracta del millor resultat obtingut fins ara amb una entrevista política, destaca la cadena.

El minut d'or de l'entrevista va ser a les 22.38 h amb 1.088.000 espectadors i un 32.8% de share, i l'audiència acumulada va ser 1.657.000 espectadors. A banda, va ser el programa de televisió més comentat del dia a Twitter a tot l'Estat, amb 64.500 missatges que van generar més de 10,1 milions d'impressions, segons dades de Kantar Media.

TV3 va liderar el diumenge amb una quota de pantalla del 17%, a molta distància de la segona, Telecinco, que es va quedar amb un 8,5%. Per darrera de l'entrevista a Puigdemont els programes més vistos a Catalunya van ser el Telenotícies vespre (amb un 27,5% de share i 778.000 espectadors), el TN migdia (26,3% i 386.000), l'anàlisi posterior a l'entrevista (21,5% i 364.000 ) i el Salvados de laSexta (10,5% de share i 347.000 seguidors).

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Tornen les vagues a TV3, ara per recuperar les 35 h setmanals

La vicepresidenta de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, Núria Llorach, va [...]

Convocats els 30ens premis periodístics Pica d'Estats

El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida ha obert la convocatòria de la 30a edició [...]

Malarrassa redueix la periodicitat a quinzenal

El periòdic gratuït Malarrassa de Terrassa aquest octubre ha passat d'una periodicitat [...]

Prisa i Vocento s'alien en la venda de publicitat programàtica

Els grups Prisa i Vocento han arribat a un acord per crear una plataforma conjunta de venda [...]

Prensa Ibérica ultima el llançament de Neomotor

El proper 26 d'octubre es posarà en marxa Neomotor, un nou mitjà multimèdia de Prensa Ibérica [...]

Entra en vigor la nova instrucció sobre la presència de llengua i cultura catalanes a TV i ràdios

La modificació de la Instrucció general sobre la presència de la llengua i la cultura [...]

La Generalitat treu a licitació la inserció d'esqueles a diaris impresos

El Departament de la Presidència ha obert el procés de licitació per adjudicar el servei de [...]

Els beneficis d'Imagina van créixer un 10,3% el 2017

Imagina Media Audiovisual (matriu de Mediapro) va tancar el 2017 amb un benefici net de [...]

El festival Zoom premia Mercedes Milà, Laura Rosel i 'Polònia'

El Festival Internacional de Ficció Televisiva i Formats Zoom d'Igualada ha començat a [...]

Torrelles de Llobregat licita la gestió integral del butlletí municipal

L'Ajuntament de Torrelles de Llobregat ha obert el procés de licitació per adjudicar els [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.