comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 07 Maig 2018 a les 08:57

La quarta edició del festival Sitges Next va explorar divendres i dissabte la innovació en comunicació sota el lema What's Next? amb un programa ampli i variat de ponències.

Enguany, com a novetat, el gruix de la programació es va estructurar en quatre blocs temàtics –automoció, banca, música i turisme– una fórmula que tindrà continuïtat en la propera edició, en la qual es preveu que la gastronomia sigui un dels eixos. Durant els dos dies, el certamen va aplegar més de 300 professionals.

El quart festival d'innovació en comunicació va culminar dissabte distingint 14 campanyes internacionals amb els premis Next to Watch. En aquesta edició, no hi ha hagut convocatòria per participar en els guardons i ha estat el jurat el que ha escollit directament les campanyes a premiar per la seva innovació.

Next to Watch 2018

Tyler Hicks

The Truth is Hard to Find

Agència: Droga5 NY

Logic

1-800-273-8255

Agència: Droga5

National Gallery of Prague

Touching masterpieces

Agència: Geometry Prague

Addict Aide

Like my addiction

Agència: BETC (França)

Banco Santander

Cuanto. Más allá del dinero

Agència: McCann World Group

Audi

Por siempre jamás

Agència: Proximity Barcelona

Tide

It's a Tide ad

Agència: Saatchi

Forbes

Ric Brazil

Agència: Ogilvy Brazil

Cheetos

Cheetos Museum

Agència: Goodby Silverstein & Partners

State Street Global Advisors

Fearless Girl

Agència: McCann NY

Atelca

The Good Virus

Agència: Contrapunto BBDO

Greenpeace

Ocean of the future

Agència: Ogily & Mather UK

HP

Follow your dreams

Agència: HP Studios

Audi

The Making of Enter Sandbox

Agència: Pol (Noruega)

 

El jurat de Sitges Next 2018 estava integrat integrat per Pontus Nyström, founder brand PR 360; Carles Ortet, CEO de ZOOPA; Anna Soler, supervisora creativa de Proximity; Ximo Villalba, director creatiu de Grey; Vanessa Ribeiro, EMEA print marketing campaign manager d'HP; Carlos García Trillo, marketing manager innovation Western Europe de Pepsico; Lidia Pitzalis, directora de CollArtz, former Microsoft Comms Xbox; Carlos de Javier, director creatiu executiu de Contrapunto, i Diego Fernández, manager d'Ogilvy Upcelerator d'Ogilvy Barcelona.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Ràdio Palamós treu a concurs de nou la seva programació

L'Ajuntament de Palamós ha obert altre cop el procés de licitació per a l'adjudicació dels [...]

Convocat el concurs per escollir la nova cúpula de RTVE

El Butlletí Oficial de l'Estat ha publicat la convocatòria del concurs públic reactivat per [...]

Rubítv.cat s'integra a NacióDigital

A partir de l'agost, Rubítv.cat inicia una etapa integrant-se al grup NacióDigital, de manera [...]

El Govern remodela les bases de les subvencions a mitjans impresos i digitals

El Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya ha publicat les noves bases reguladores de [...]

L'Hospitalet licita el monitoratge televisiu de les informacions sobre la ciutat

L'Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat ha obert el procés de licitació per adjudicar el [...]

Rosa María Mateo opta a ser l'administradora única provisional de RTVE

El Govern espanyol ha proposat que la periodista Rosa María Mateo sigui l'administradora [...]

Barcelona i l'ISE segellen l'arribada de la fira audiovisual

El Saló de Cent de Barcelona ha acollit aquest dijous la presentació oficial de l'acord per [...]

Bernat Barrachina, nou responsable de comunicació de l'Ajuntament de Badalona

El periodista Bernat Barrachina Hernández es va incorporar el 13 de juliol com a nou [...]

El web d'El Periódico creix un 43% en un any

Les edicions digitals d'El Periódico van registrar al juny 13.535 usuaris únics en el conjunt [...]

El CAC dona per bo el tractament de TV3 a la filtració de la conversa de Lluís Salvadó

El ple del Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha aprovat el tractament informatiu de TV3 [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.