comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 07 Maig 2018 a les 08:57

La quarta edició del festival Sitges Next va explorar divendres i dissabte la innovació en comunicació sota el lema What's Next? amb un programa ampli i variat de ponències.

Enguany, com a novetat, el gruix de la programació es va estructurar en quatre blocs temàtics –automoció, banca, música i turisme– una fórmula que tindrà continuïtat en la propera edició, en la qual es preveu que la gastronomia sigui un dels eixos. Durant els dos dies, el certamen va aplegar més de 300 professionals.

El quart festival d'innovació en comunicació va culminar dissabte distingint 14 campanyes internacionals amb els premis Next to Watch. En aquesta edició, no hi ha hagut convocatòria per participar en els guardons i ha estat el jurat el que ha escollit directament les campanyes a premiar per la seva innovació.

Next to Watch 2018

Tyler Hicks

The Truth is Hard to Find

Agència: Droga5 NY

Logic

1-800-273-8255

Agència: Droga5

National Gallery of Prague

Touching masterpieces

Agència: Geometry Prague

Addict Aide

Like my addiction

Agència: BETC (França)

Banco Santander

Cuanto. Más allá del dinero

Agència: McCann World Group

Audi

Por siempre jamás

Agència: Proximity Barcelona

Tide

It's a Tide ad

Agència: Saatchi

Forbes

Ric Brazil

Agència: Ogilvy Brazil

Cheetos

Cheetos Museum

Agència: Goodby Silverstein & Partners

State Street Global Advisors

Fearless Girl

Agència: McCann NY

Atelca

The Good Virus

Agència: Contrapunto BBDO

Greenpeace

Ocean of the future

Agència: Ogily & Mather UK

HP

Follow your dreams

Agència: HP Studios

Audi

The Making of Enter Sandbox

Agència: Pol (Noruega)

 

El jurat de Sitges Next 2018 estava integrat integrat per Pontus Nyström, founder brand PR 360; Carles Ortet, CEO de ZOOPA; Anna Soler, supervisora creativa de Proximity; Ximo Villalba, director creatiu de Grey; Vanessa Ribeiro, EMEA print marketing campaign manager d'HP; Carlos García Trillo, marketing manager innovation Western Europe de Pepsico; Lidia Pitzalis, directora de CollArtz, former Microsoft Comms Xbox; Carlos de Javier, director creatiu executiu de Contrapunto, i Diego Fernández, manager d'Ogilvy Upcelerator d'Ogilvy Barcelona.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

La Federació d'Associacions Gitanes premia 'El foraster'

Els Premis FAGiC han guardonat l'actor, director de teatre, guionista i presentador de [...]

Javier Monzón serà el nou president de Prisa

El consell d'administració de Prisa ha aprovat per unanimitat el nomenament de Javier Monzón [...]

TVE ha de readmetre Álvaro Zancajo com a alt directiu

El Jutjat Social número 6 de Madrid ha declarat nul el cessament d'Álvaro Zancajo com a [...]

Arxivada la denúncia de la Fundació Franco contra 'El intermedio'

La Fiscalia de Madrid ha arxivat les diligències obertes per la denúncia de la Fundació [...]

TV3 i la Filmoteca produeixen una docusèrie sobre la història del cinema català

El 7 de gener TV3 estrenarà la docusèrie La gran il·lusió. Relat intermitent del cinema [...]

El Consell de la Informació insta a no simultaniejar periodisme i publicitat

El Consell de la Informació de Catalunya ha reiterat de nou "la importància de no [...]

El 'boom de la publicitat' protagonitza una exposició al Museu del Disseny

El Museu del Disseny de Barcelona ha programat l'exposició El boom de la publicitat. Reclams [...]

L'Institut Barcelona Esports licita la gestió del web i les xarxes socials

L'Institut Barcelona Esports ha obert el procés de licitació per adjudicar els serveis de [...]

Josep Vilar deixa el consell de govern de la CCMA

Nova vacant al consell de govern de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals. El [...]

La plantilla d'À Punt configura el seu primer comitè d'empresa

La plantilla de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, l'empresa que gestiona À Punt [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.