Mediapro llançarà l’1 de març el canal F1 Latin America, el qual dedicarà 24 hores a tot el que envolta aquesta competició. El canal estarà disponible en plataformes de pagament (cable, satèl·lit i internet) a tots els països de l’Amèrica Llatina excepte el Brasil.
El llançament es produeix després que, el març de 2014, Mediapro adquirís els drets d’emissió en exclusiva de la Fórmula 1 del 2015 al 2019, tant en obert com de pagament i en totes les plataformes i dispositius, per a l’Amèrica Central, l’Amèrica del Sud (excepte Brasil) i el Carib.
F1 Latin America emetrà en directe tots els grans premis de F1 en directe, deu dels quals en exclusiva, així com carreres de classificació, entrenaments, prèvies, cròniques, entrevistes i reportatges. A més, també emetrà els grans premis de GP2 i GP3
Els caps de setmana de competició, el nou canal desplaçarà un equip de més de 150 persones, que estaran coordinades per Liborio García, editor de F1 Latin America.