L’arribada de Servi Vicente a BTV ha suposat l’impuls definitiu al procés de transició del model clàssic de televisió i ràdio cap a un de transmèdia, on els continguts són els protagonistes i s’adapten als diferents suports i tipus de consum. Per acompanyar el canvi de model, BTV ha decidit renovar de forma integral la seva identitat corporativa.

En la nova etapa, BTV serà la marca genèrica que doni coherència a tota l’arquitectura de productes del grup. Com a submarques hi haurà BTV Televisió, BTV Ràdio (en lloc de l’actual Barcelona FM) i BTV Notícies. La renovació d’imatge també arribarà als canals de comunicació socials, les aplicacions per a dispositius mòbils i els nous suports.

El canvi d’imatge, en licitació

Informació i Comunicació de Barcelona (ICB) ha obert el procés de licitació del contracte per a la creació, disseny i implementació d’una nova identitat corporativa per a BTV. El pressupost base és de 45.000 euros (sense IVA) i el termini per presentar ofertes finalitza el 28 de gener. Un cop formalitzat el contracte, l’adjudicatària tindrà set mesos per presentar la nova imatge.

Els criteris de valoració de les propostes tindran en compte l’oferta econòmica (fins a 30 punts), la capacitat de transmissió dels valors i atributs de la marca (20 punts), l’originalitat i el caràcter innovador del disseny (20 punts), la vertebració entre la marca paraigua i les diferents submarques (10 punts), la convivència de les aplicacions en diferents suports, canals i formats (10 punts) i la capacitat d’evolució i adaptació (10 punts). 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram