Després del celebrat anunci del retorn d’iCat.cat a l’FM, ara toca replantejar el model i bastir la seva programació.

En la nova etapa, la voluntat és anar “més enllà” d’una emissora musical amb l’objectiu d’establir certs cànons de prescripció i obrir la porta a la informació cultural en general, segons ha explicat a l’ACN el director de Catalunya Ràdio, Saül Gordillo. Segons ell, cal repensar l’oferta de radiofórmula en un moment en què el consum del públic és “a la carta”.

Així doncs, la idea és actualitzar la proposta d’iCat i adaptar-la a les necessitats del sector cultural i als nous hàbits de consum de ràdio, tal com explicava Gordillo en un post el mateix dia que es va anunciar el retorn de l’emissora al dial.

En aquesta nova etapa en antena, iCat FM comptarà amb els programes que actualment conformen la seva graella digital, però també n’incorporarà de nous en la mesura que ho permeti el pressupost, afirma Gordillo a l’ACN.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram