comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 15 Febrer 2018 a les 20:20

Catalunya Ràdio manté l'aposta per la innovació i renova la seva graella digital per segon any consecutiu. A partir de dilluns, +CatRàdio incorpora cinc nous continguts: Sans i estalvis, un espai divulgatiu d'Adam Martín sobre els hàbits saludables; Tor, tretze cases i tres morts, amb Carles Porta, la primera radionovel·la de no ficció de Catalunya Ràdio; Oxitocina, on Montse Barcon i Mireia Izard oferiran consells per a mares i pares primerencs; Perspectiva, amb Josep Lluís Blázquez, sobre arquitectura i urbanisme, i Dies de ràdio, amb Santi Carreras, un recull de documents sonors i gràfics i de vídeos de moments viscuts a Catalunya Ràdio en els seus gairebé 35 anys d'història.

Completen la graella digital Les mil i una nits, amb Maria de la Pau Janer; A tocar!, amb Maite Sadurní; Que no falti de res, amb Carles Fité i Jordi Jacas; L'ofici d'educar, amb Elisabet Pedrosa; T'agrada el blues?, amb Quico Pi de la Serra; MeteoMauri, amb Francesc Mauri; L'ofici de viure, amb Gaspar Hernàndez; Sarda.net, amb Quim Rutllant, Ester Plana i Sergi Vives, i Revolució 4.0, amb Xantal Llavina.

Increment del consum digital

"+CatRàdio és el laboratori on es proven nous formats radiofònics que prioritzen les temàtiques d'interès general i és també la plataforma per potenciar el talent intern de l'emissora, així com les propostes que sorgeixen dins dels mateixos equips de la ràdio i els nostres col·laboradors", explica el director de Catalunya Ràdio, Saül Gordillo. Així, recorda que dos programes que ara formen part de l'antena tradicional van néixer l'any passat en aquest "entorn d'innovació": Revolució 4.0, de Xantal Llavina, a Catalunya Ràdio, i Entre caixes, amb Carme Canet i Pep Vila, a iCat.

"L'aposta per +CatRàdio, una oferta que enriqueix la graella tradicional de la ràdio pública, té tot el sentit gràcies al creixement sostingut de Catalunya Ràdio en l'entorn digital durant els dos últims anys", afegeix Gordillo. Una afirmació que les dades corroboren: l'octubre de 2017, l'emissora va batre el rècord històric d'audiència digital, arribant a 1,3 milions d'usuaris únics a Catalunya i 2,8 milions en el conjunt de l'Estat. Fins aleshores, mai una emissora de ràdio havia aconseguit superar els 2 milions d'usuaris a internet a Espanya.

"El redisseny de catradio.cat, l'agitació a les xarxes socials, la integració digital de tots els equips i redaccions, així com l'aposta per una nova aplicació mòbil que ja supera els 220.000 usuaris de l'app, ha permès fer un salt endavant en el consum digital dels àudios a la carta i directes del grup d'emissores de Catalunya Ràdio". Com a exemple d'aquest darrer punt, Gordillo explica que els oients que participen en el joc Enigmàrius d'El matí de Catalunya Ràdio s'han duplicat gràcies als nous canals digitals de participació.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Alejandro Flórez, nou director general de la productora 100 Balas

Mediapro ha fitxat Alejandro Flórez com a nou director general de 100 Balas, productora [...]

El Punt Avui culmina l'ERO amb 65 sortides

Divendres passat es van acomiadar els darrers deu treballadors d'El Punt Avui afectats per [...]

ATLL convoca el 5è premi periodístic de l'aigua

Aigües Ter Llobregat (ATLL) ha posat en marxa la cinquena edició del Premi Periodístic de [...]

El CAC proposa repensar el sector de la comunicació local

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha publicat l'Estudi sobre la comunicació local a [...]

betevé avança els informatius del vespre per promoure la conciliació familiar

En el marc de la cinquena Setmana dels Horaris, l'Ajuntament de Barcelona ha reeditat el [...]

Prensa Ibérica fitxa Alejandro Sopeña com a director de nous projectes

El grup Prensa Ibérica ha incorporat el periodista Alejandro Sopeña com a director de nous [...]

Prisa cancel·la la venda de Media Capital a Altice

Prisa ha donat per finalitzat el contracte per a la venda de Media Capital al grup francès [...]

Els premis Concha García Campoy distingeixen José Pardina, Christian Gálvez i Núria Jar

El jurat del Premi Periodístic Concha García Campoy ha donat a conèixer les persones [...]

El CAC conclou que Losantos va incitar a l'odi contra Alemanya

El ple del Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha aprovat tres acords relatius a continguts [...]

Es posa en marxa la Xarxa de Col·legis Professionals de Periodistes

Els nou col·legis de periodistes que actualment hi ha a l'Estat han constituït la Xarxa de [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.