comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 15 Febrer 2018 a les 20:20

Catalunya Ràdio manté l'aposta per la innovació i renova la seva graella digital per segon any consecutiu. A partir de dilluns, +CatRàdio incorpora cinc nous continguts: Sans i estalvis, un espai divulgatiu d'Adam Martín sobre els hàbits saludables; Tor, tretze cases i tres morts, amb Carles Porta, la primera radionovel·la de no ficció de Catalunya Ràdio; Oxitocina, on Montse Barcon i Mireia Izard oferiran consells per a mares i pares primerencs; Perspectiva, amb Josep Lluís Blázquez, sobre arquitectura i urbanisme, i Dies de ràdio, amb Santi Carreras, un recull de documents sonors i gràfics i de vídeos de moments viscuts a Catalunya Ràdio en els seus gairebé 35 anys d'història.

Completen la graella digital Les mil i una nits, amb Maria de la Pau Janer; A tocar!, amb Maite Sadurní; Que no falti de res, amb Carles Fité i Jordi Jacas; L'ofici d'educar, amb Elisabet Pedrosa; T'agrada el blues?, amb Quico Pi de la Serra; MeteoMauri, amb Francesc Mauri; L'ofici de viure, amb Gaspar Hernàndez; Sarda.net, amb Quim Rutllant, Ester Plana i Sergi Vives, i Revolució 4.0, amb Xantal Llavina.

Increment del consum digital

"+CatRàdio és el laboratori on es proven nous formats radiofònics que prioritzen les temàtiques d'interès general i és també la plataforma per potenciar el talent intern de l'emissora, així com les propostes que sorgeixen dins dels mateixos equips de la ràdio i els nostres col·laboradors", explica el director de Catalunya Ràdio, Saül Gordillo. Així, recorda que dos programes que ara formen part de l'antena tradicional van néixer l'any passat en aquest "entorn d'innovació": Revolució 4.0, de Xantal Llavina, a Catalunya Ràdio, i Entre caixes, amb Carme Canet i Pep Vila, a iCat.

"L'aposta per +CatRàdio, una oferta que enriqueix la graella tradicional de la ràdio pública, té tot el sentit gràcies al creixement sostingut de Catalunya Ràdio en l'entorn digital durant els dos últims anys", afegeix Gordillo. Una afirmació que les dades corroboren: l'octubre de 2017, l'emissora va batre el rècord històric d'audiència digital, arribant a 1,3 milions d'usuaris únics a Catalunya i 2,8 milions en el conjunt de l'Estat. Fins aleshores, mai una emissora de ràdio havia aconseguit superar els 2 milions d'usuaris a internet a Espanya.

"El redisseny de catradio.cat, l'agitació a les xarxes socials, la integració digital de tots els equips i redaccions, així com l'aposta per una nova aplicació mòbil que ja supera els 220.000 usuaris de l'app, ha permès fer un salt endavant en el consum digital dels àudios a la carta i directes del grup d'emissores de Catalunya Ràdio". Com a exemple d'aquest darrer punt, Gordillo explica que els oients que participen en el joc Enigmàrius d'El matí de Catalunya Ràdio s'han duplicat gràcies als nous canals digitals de participació.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

El Vigía inicia nova etapa

La publicació degana en la informació del sector de la logística, el transport i les [...]

El País incorpora la tecnologia digital del Washington Post

El País i Arc Publishing, la plataforma digital dissenyada per The Washington Post, s'han [...]

El Parlament balear insta l'Estat a garantir la reciprocitat entre els mitjans en català

La comissió de Cultura del Parlament de les Illes Balears va aprovar la setmana passada una [...]

El jutge cita Núria Llorach com a investigada per la publicitat de l'1-O

El Jutjat d'Instrucció número 13 de Barcelona ha citat a declarar com a investigada la [...]

Competència sanciona Losantos per incitar a l'odi contra Alemanya

La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència ha sancionat Libertad Digital amb 17.000 [...]

Convocat el 3r Premi de Periodisme Jove Joan Marc Salvat

Reusdigital.cat, LaNova Ràdio i InfoCamp.cat han obert la convocatòria de la tercera edició [...]

À Punt TV incrementa els continguts informatius

La direcció d'À Punt Media vol que els continguts informatius i d'actualitat siguin el pal de [...]

El Col·lectiu Ciutadella de periodistes parlamentaris es presenta en societat

El Parlament va acollir divendres la presentació pública del Col·lectiu Ciutadella - [...]

La CCMA treu a licitació la producció integral de la corresponsalia de Berlín

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha obert el procés de licitació per a la [...]

Els espanyols són els europeus que més s'empassen 'fake news'

Una enquesta d'Ipsos Global Advisor indica que un 57% dels espanyols ha admès haver-se cregut [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.