comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

OPINIÓ

Redacció | Actualitzat el 02 Maig 2017 a les 10:04

La cadena pública catalana no només continua en tercer lloc per darrere les dues principals estatals (per quart mes consecutiu), sinó que segueix perdent audiència en línies generals, malgrat els bons resultats de les diferents estrenes. De fet, a l'abril, TV3 ha obtingut el segon pitjor resultat mensual de la seva història, només superat pel 9,4% de quota de pantalla del passat agost; són els dos únics cops que ha baixat del 10%.

Així doncs, Telecinco ha tornat a ser la cadena més vista a Catalunya amb un 10,8% de quota de pantalla (set dècimes menys que al març), seguida d'Antena 3, amb 10,1% (en perd sis). Per la seva part, TV3 cau fins al 9,6% de share, deixant-se pel camí vuit dècimes.

A continuació es troben La 1, amb un 7,4% de quota (creix quatre dècimes); laSexta, amb el 5,7% (perd quatre dècimes); Cuatro, amb 5,4% (en cau cinc); 8tv, amb un 3,2% (retrocedeix tres dècimes), i tanca el rànquing de generalistes 13TV amb l'1,8% (una dècima menys).

Amb tot, a l'abril, TV3 va tornar a liderar el rànquing de programes 22 dels 30 dies, dels quals 19 gràcies als Telenotícies, i va situar 17 programes entre els 30 més vistos del mes, dels quals 10 entre els 15 primers.

Quant a la resta de canals de Televisió de Catalunya, el 3/24 va registrar un 1,5% de quota de pantalla (perd dues dècimes); el Super3/33, un 1,2% (repeteix resultat), i l'Esport3, el 0,8% (retrocedeix tres dècimes).

Telecinco repeteix liderat a l'Estat

En el conjunt de l'Estat, Telecinco va tornar a ser la cadena més vista per tercer mes consecutiu amb un 13,4% de quota (set dècimes menys que al març), seguida d'Antena 3 amb un 12,5% (perd set dècimes).

Per darrere van continuar La 1, amb un 9,8% de share (cau mig punt); laSexta, amb el 6,3% (es torna a deixar una dècima); Cuatro, amb el 6% (perd dues dècimes), i 13TV amb un 2% (repeteix resultat).

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

CAC i CST produiran continguts per detectar conductes de risc dels menors davant les pantalles

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya i el Consorci Sanitari de Terrassa han signat un [...]

Sindicats i direcció d'El Periódico acorden 135 baixes

El comitè d'empresa d'El Periódico i la direcció del Grupo Zeta han tancat un acord per a [...]

À Punt estrena Consell de la Ciutadania

El passat dilluns es va constituir el Consell de la Ciutadania d'À Punt Mèdia, l'òrgan [...]

TV3HD abandona el MUX de Godó i es trasllada al de la CCMA

El canal TV3HD s'ha incorporat al múltiplex de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals [...]

El CAC convoca els premis a la investigació sobre comunicació audiovisual

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha obert la convocatòria de la 30a edició dels [...]

La URV i Repsol renoven la Càtedra d'Excel·lència en Comunicació

La Universitat Rovira i Virgili i Repsol han renovat el conveni de col·laboració que ambdues [...]

OJD llança un servei per auditar les campanyes de publicitat exterior digital

L'empresa auditora Introl ha posat en marxa el servei de certificació de campanyes [...]

infoLibre s'apropa als beneficis

L'editora d'infoLibre va reduint les pèrdues any rere any. El 2017 ha tancat amb un resultat [...]

Los 40 recupera el lideratge de la ràdio musical

Los 40 torna a ser l'emissora musical més escoltada a Catalunya, trencant gairebé tres anys [...]

Rècords de RAC1 i 'El matí de Catalunya Ràdio' a l'EGM

La primera onada de 2018 de l'Estudi General de Mitjans certifica el bon moment de la ràdio [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.