La inversió publicitària en el conjunt de l’Estat el passat febrer va ser de 400,6 milions d’euros, un augment del 14% respecte dels 351,5 milions registrats el mateix mes de 2023, segons InfoAdex. Cal recordar que, aleshores, es va reduir un 1,5% respecte de 2022.

L’increment de la facturació publicitària del darrer febrer es va produir en gairebé tots els àmbits, excepte en dos: els diaris, amb 17,4 milions (un 6,6% menys que el 2023), i els dominicals, amb 0,3 (–8,8%).

Per la seva part, la inversió publicitària va ser de 132,2 milions d’euros en televisió (+23,5%); de 37,3 en ràdio (+15,7%); de 6,6 en revistes (+3,9%); de 24,7 en exterior (+15,3%), i de 0,8 en cinema (+20,4%).

Finalment, la inversió en digital va ser de 181,2 milions d’euros (+10%), dels quals 64,9 en cercadors (+7,1%), 63,5 milions en websites (+9,3%) i 52,8 en xarxes socials (+14,8%).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram