La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha obert un procés de licitació per a la prestació del servei de suport en la gestió, la creació i l’optimització de formats nadius per a xarxes socials. La contractació inclou el servei de SEO (search engine optimization), SMO (social media optimization) i ASO (app store optimization) orientats a l’oferta global de la CCMA, així com un servei d’analítiques de xarxes.

El pressupost base de licitació és de 2.880.108 euros (sense IVA) per un contracte de dos anys (prorrogable dues anualitats). El termini per presentar ofertes finalitza el 31 de gener.

La CCMA argumenta que busca disposar d’un servei de suport especialitzat “potent” per reforçar la seva oferta digital, davant la necessitat d’augmentar l’activitat a les plataformes socials, i tenint en compte la velocitat dels canvis en aquests entorns i l’aparició constant de noves tendències i formats.

La Corporació presenta aquesta licitació com una “aposta estructural” per optimitzar la visibilitat dels seus continguts en entorns digitals i assegurar-ne el posicionament, en el marc del Pla Estratègic 2022-2026.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram