L’Ajuntament de Barcelona ha obert el procés de licitació de l’acord marc per a la contractació dels serveis d’assessorament estratègic, planificació, negociació, contractació i gestió d’espais publicitaris en tots els mitjans i suports.

La contractació inclou, secundàriament, els serveis d’ideació, creativitat, disseny, producció i implementació d’accions especials de comunicació vinculades a les campanyes.

El valor de l’acord marc s’estima en 14.876.033,06 euros (sense IVA) per un contracte d’un any, pràcticament la mateixa quantitat que l’any passat. El termini per presentar ofertes finalitza el 20 de setembre.

La licitació consta de dos lots. Un per a les campanyes multimèdia, que inclou televisió, premsa impresa i revistes, ràdio, exteriors i mitjans digitals (amb una dotació estimada de 14.132.231,41 euros). I un segon per a campanyes exclusivament en mitjans, suports i dispositius digitals (743.801,65 euros).

Una mateixa empresa només pot licitar un dels dos lots (tant individualment com en una UTE). La resolució designarà un màxim de tres agències per a cadascun dels lots.

L’Ajuntament de Barcelona adjudica a sis empreses la gestió i inserció publicitària
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram