L’Ajuntament de Barcelona ha resolt el procediment de licitació endegat al setembre de l’acord marc per a la contractació de la gestió i inserció de la publicitat institucional.

Segons indica l’acta de la mesa de contractació, a la qual ha tingut accés Comunicació 21, per al lot de les campanyes multimèdia, les adjudicatàries són Zosmamedia, Carat España i la UTE Medialog – Infinity Media, mentre que el lot de les campanyes digitals s’ha atorgat a Adsplanning, NothingAD i Rebold (en ambdós lots, de major a menor puntuació).

El valor de l’acord marc està estimat en 14,9 milions d’euros (sense IVA) i la durada del contracte és d’un any.

La contractació inclou els serveis d’assessorament estratègic, planificació, negociació, contractació i gestió d’espais publicitaris en tots els mitjans i suports; i secundàriament, els serveis d’ideació, creativitat, disseny, producció i implementació d’accions especials de comunicació vinculades a les campanyes.

Acta de la mesa de contractació
L’Ajuntament de Barcelona licita la gestió i inserció de la publicitat institucional amb un valor estimat de 14,9 milions
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram