comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

MÓN

Redacció | Actualitzat el 02 Març 2017 a les 09:35

La plataforma de vídeos YouTube amplia el negoci i ha decidit posar en marxa el seu propi servei de televisió per internet de pagament, de moment només als Estats Units. En concret, oferirà un paquet bàsic per 35 dòlars mensuals (33 euros) amb una quarantena de canals (entre els quals ABC, CBS, FOX, NBC, Disney Channel, National Geographic, SyFy o ESPN), a més continguts originals. Els usuaris podran seguir la programació en directe o enregistrar al núvol els continguts que desitgin per veure'ls posteriorment.

Aquest nou servei és conseqüència de tres fases prèvies: "L'èxit del cable, l'emergència del vídeo en línia i la popularització del telèfon intel·ligent, l'última passa d'aquest desenvolupament i que ha portat la televisió a la butxaca de tots per poder gaudir d'ella a l'habitació o el bus", segons explica la consellera delegada de YouTube, Susan Wojcicki.

D'aquesta manera, YouTube TV entra a competir en la lliga de Netflix, Hulu, HBO Now o Amazon Prime Video.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

El CAC conclou que Losantos va incitar a l'odi contra Alemanya

El ple del Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha aprovat tres acords relatius a continguts [...]

Es posa en marxa la Xarxa de Col·legis Professionals de Periodistes

Els nou col·legis de periodistes que actualment hi ha a l'Estat han constituït la Xarxa de [...]

La Mesa per a la Diversitat premia Carles Solà, 'La gent normal' i 'Ràdio Àfrica'

El Palau Robert de Barcelona ha acollit aquest divendres el lliurament de la desena edició [...]

L'AMIC aposta per la innovació

L'auditori de l'edifici Imagina de Barcelona acollirà el 6 de juliol la 21a assemblea general [...]

20 Minutos i SportYou s'alien

Els mitjans 20 Minutos i SportYou han decidit unir forces per reforçar l'oferta esportiva que [...]

Torredembarra convoca el 31è premi Mañé i Flaquer de periodisme

La Regidoria de Cultura de Torredembarra ha obert la convocatòria de la 31a edició del Premi [...]

La revista Hipertext.net es fa semestral en el 15è aniversari

La publicació acadèmica sobre documentació digital i comunicació interactiva Hipertext.net [...]

El País renova l'equip directiu

La nova directora d'El País, Soledad Gallego-Díaz, ha remodelat a fons l'equip directiu del [...]

Lavinia impulsa una àrea especialitzada en continguts per a mitjans i institucions

Lavinia Magenta és la nova marca del grup especialitzada en la creació i producció de [...]

TV3 reactiva la contractació per a la tardor

La injecció de 20,4 milions del Govern a la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.