Axel Springer España i Hipertextual s’han aliat per reforçar les seves cobertures informatives. L’acord entre ambdues parts inclou la col·laboració en continguts editorials i en les seves estratègies de xarxes socials, i obre la porta a què l’aliança s’estengui a l’àmbit comercial.

En un comunicat conjunt, Axel Springer i Hipertextual afirmen que la col·laboració permetrà una millor planificació de les capacitats de les respectives redaccions, cosa que hauria de comportar un increment de la qualitat dels treballs informatius.

“Aquesta col·laboració encaixa perfectament dins de l’estratègia de sinergies amb publicacions de tercers que venim desenvolupant als nostres sites, especialment des de Business Insider España. Sempre amb l’objectiu de proporcionar als nostres usuaris informació de màxima qualitat, original i fiable, que en aquest cas ve avalada pel prestigi d’una marca com Hipertextual”, assenyala Manuel del Campo, CEO d’Axel Springer España.

“Durant els últims anys Hipertextual ha experimentat un creixement important tant en el seu contingut com la seva audiència. L’acord amb Axel Springer i especialment amb publicacions com Business Insider ens permeten arribar encara més lluny, seguir millorant i oferir continguts de molta qualitat per mitjà d’aquesta col·laboració estratègica”, diu Eduardo Arcos, CEO i fundador d’Hipertextual.