Mediaset ha tancat els nou primers mesos de l’any amb un benefici net de 103,2 milions d’euros, una reducció del 34,2% respecte als 157 milions registrats durant el mateix període de 2019.

Amb tot, cal destacar que en el tercer trimestre el grup millora el benefici de l’any passat un 12,3% (passant de 29,6 milions a 33,2). Així doncs, el resultat negatiu del que portem de 2020 es deu a les caigudes del primer trimestre (–7,9%) i especialment el segon (–71,7%).

Pel que fa al resultat d’explotació del nou primers mesos, el grup de comunicació ha obtingut un benefici de 132,9 milions d’euros, un retrocés del 30,1% en comparació als 190,2 milions de l’any passat.

Entre gener i setembre, Mediaset va obtenir uns ingressos nets de 546,6 milions d’euros, un 17,3% menys que els 660,7 milions de 2019. De la facturació, 470,2 milions corresponen a la publicitat, un 23,7% menys que els 616,5 de l’any anterior.

Per la seva part, els costos operatius de Mediaset es van reduir un 13,2%, passant de 456,8 milions d’euros a 396,6.