L’Aula Magna de la Universitat de València acollirà el 14 de juny el primer Pitching de l’Audiovisual Valencià, una trobada per posar en contacte l’alumnat de graus o màsters de Comunicació Audiovisual, Periodisme i Publicitat i Relacions Públiques de les facultats valencianes amb la indústria audiovisual.

La iniciativa impulsada per À Punt és fruit de l’acord del mitjà amb la Universitat Politècnica de València, la Universitat d’Alacant, la Universitat Jaume I de Castelló, la Universitat Miguel Hernández d’Elx, la Universitat Cardenal Herrera-CEU i la Universitat de València.

Durant la trobada es presentaran 20 projectes (un màxim de cinc per centre universitari) que els estudiants autors defensaran durant 15 minuts davant de professionals del sector. Després de les presentacions, en el cas que hi hagi interès, se celebraran reunions individuals a porta tancada per tal d’aprofundir més.

Els projectes poden abastar les següents categories: ficció (llargmetratges, curtmetratges, sèries, minisèries, telefilms, animació); no-ficció (documentals, sèries documentals); formats televisius (programes d’entreteniment com concursos, reality shows, docushows, etc.); noves finestres (websèries, documentals web, projectes transmèdia, videojocs, aplicacions, produccions per a mòbils) i ràdio (projectes d’informació i entreteniment).

L’alumnat interessat pot enviar les seves propostes fins al 30 d’abril (bases de participació). Una comissió integrada per un representant de cada universitat i un altre d’À Punt seleccionarà un màxim de 20 projectes per participar en el Pitching de l’Audiovisual Valencià.