L’oferta de plataformes audiovisuals per internet segueix creixent. La darrera en estrenar el seu servei de continguts a la carta ha sigut Amazon, que s’afegeix a Netflix, que va arribar a l’Estat l’octubre de 2015, i a HBO, que ho va fer a finals del passat novembre.
En el cas d’Amazon Prime Video, la posada en marxa ha estat simultània a més de 200 països. A Espanya, la plataforma audiovisual està inclosa dins la subscripció Amazon Premium, que té un cost de 19,95 euros anuals, i que ofereix altres productes i serveis. Els que no en siguin membres, com a oferta de llançament s’ofereix un mes gratuït de prova.
Amazon Prime Video està disponible per a ordinadors, dispositius mòbils Android i iOS, tauletes Fire i models d’Smart TV de marques com LG i Samsung. A més, el servei permet descarregar els continguts per veure’ls offline.
La plataforma d’Amazon es presenta amb sèries originals com The Grand Tour, The Man in the High Castle, Transparent, Mozart in the Jungle i Tumble Leaf, i per a l’any que va ja ha anunciat l’estrena de Crisis in Six Scenes, Goliath, Sneaky Pete, i la sèrie documental American Playboy: The Hugh Hefner Story. El catàleg es completa amb nombroses sèries i pel·lícules de tercers.