L’oferta de plataformes audiovisuals per internet segueix creixent. La darrera en estrenar el seu servei de continguts a la carta ha sigut Amazon, que s’afegeix a Netflix, que va arribar a l’Estat l’octubre de 2015, i a HBO, que ho va fer a finals del passat novembre.

En el cas d’Amazon Prime Video, la posada en marxa ha estat simultània a més de 200 països. A Espanya, la plataforma audiovisual està inclosa dins la subscripció Amazon Premium, que té un cost de 19,95 euros anuals, i que ofereix altres productes i serveis. Els que no en siguin membres, com a oferta de llançament s’ofereix un mes gratuït de prova.

Amazon Prime Video està disponible per a ordinadors, dispositius mòbils Android i iOS, tauletes Fire i models d’Smart TV de marques com LG i Samsung. A més, el servei permet descarregar els continguts per veure’ls offline.

La plataforma d’Amazon es presenta amb sèries originals com The Grand TourThe Man in the High CastleTransparentMozart in the Jungle i Tumble Leaf, i per a l’any que va ja ha anunciat l’estrena de Crisis in Six ScenesGoliath, Sneaky Pete, i la sèrie documental American Playboy: The Hugh Hefner Story. El catàleg es completa amb nombroses sèries i pel·lícules de tercers.