Per primer cop en molts mesos, el consum de tots els mitjans ha crescut, de manera més o menys moderada, segons les dades la segona onada del 2011 del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura, presentat aquest dimarts per FUNDACC. En concret, els diaris han incrementat en 67.000 lectors respecte la onada anterior (+2,1%) , amb una penetració del 43,8% entre la població; les revistes, 14.000 (+0,1%) i 66,8% de penetració; la ràdio ha pujat en 40.000 oients (+0,9%) i té una penetració del 56,2% entre els catalans; la televisió en 36.000 espectadors (+0,4%) i un 91,8%; i internet puja en 38.000 usuaris (+0,8%) amb un 48,8% de penetració.

Respecte a les dades de fa un any, tots els mitjans també augmenten en consum i penetració entre la població: els diaris, tenen 150.000 lectors (+5,3%) i 2,2 punts més de penetració; les revistes, 121.000 (+2,8%) i 1,8 punts més; la ràdio puja en 182.000 oients +5%) i 2,7 punts de penetració; la televisió ho fa en 59.000 espectadors (0,8%) i set dècimes; i internet creix en 363.000 usuaris (12,7%) i 5,5 punts més de penetració entre la població.