La publicació de la Selva i l’Alt Maresme ha sortit del seu àmbit de difusió habitual (en paper) i ha llançat un primer exemplar per a tot Catalunya dels quatre previstos (com a mínim) els propers mesos. L’objectiu dels responsables de Cafè amb Llet és posar en circulació una publicació massiva gratuïta per donar a conèixer entre el gruix de la població aquelles informacions que els grans mitjans no tracten o ho fan de manera esbiaixada o massa per sobre.

Els directors de la capçalera consideren que, si no arriben segons quines informacions a la ciutadania, és perquè els grans mitjans estan “en mans de la banca”. I, precisament, en el primer número per a tot Catalunya, el tema de portada és la relació dels diaris amb els bancs, situació que, segons denuncien, té conseqüències en les informacions que ofereixen.

El Cafè amb Llet per a tot Catalunya surt amb un tiratge de 145.000 exemplars. Una xifra simbòlica per superar La Vanguardia, el diari amb més difusió del país amb 143.705 exemplars de mitjana diària durant el 2013.

El cost d’aquest primer número ha estat de 8.588 euros, que ha estat finançat (aquest i dels propers exemplars) per 1.619 micromecenes. En total, Cafè amb Llet va recaptar 37.775 euros durant els 40 dies que va durar la campanya de crowdfunding, superant amb escreix l’objectiu dels 25.500, cosa que ha permès ampliar el projecte.