El FC Barcelona reformula la seva oferta audiovisual. En les properes setmanes posarà en marxa Barça One, una plataforma d’streaming gratuïta d’àmbit global amb continguts del club blaugrana. L’objectiu és que esdevingui el mitjà de referència de l’afició culer, a més de generar noves vies d’ingressos.

El club explica que tracta d’una “evolució natural i necessària” de Barça TV+, plataforma creada el 2020, i arriba mesos després del tancament de la televisió del club després de 24 anys en antena.

Més concretament, Barça One serà d’accés gratuït sense necessitat de registre i amb publicitat. A més, hi haurà una modalitat de pagament per a qui vulgui evitar els anuncis, a la qual les persones associades al FC Barcelona hi tindran accés gratuït.

Continguts en directe i a la carta

Barça One disposarà d’una nova oferta de programació amb tota l’actualitat del club a través de programes en directe, la retransmissió de rodes de premsa i produccions originals, entre altres continguts. La plataforma també incorporarà més de 1.500 hores de vídeo a la carta, amb continguts d’arxiu produïts durant l’etapa de la desapareguda Barça TV.

El FC Barcelona remarca que aquesta nova aposta audiovisual suposarà una nova via per generar ingressos a tot el món i una oportunitat per difondre la marca Barça en el context internacional.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram