Atresmedia ha arrencat l’any amb força, i en els primers tres mesos ha obtingut un benefici net de 28,669 milions d’euros, un 36,5% més que els 21,007 milions del mateix període de 2018. És el millor resultat assolit pel grup en un primer trimestre des de 2008.

Per la seva part, el benefici d’explotació és de 40,263 milions d’euros, un increment del 41,8% respecte als 28,401 milions de l’any passat.

Durant el primer trimestre, els ingressos del grup van créixer un 2,1% (passant dels 252,196 milions de 2018 a 257,519), mentre que la despesa va disminuir un 3% (de 218,974 milions a 212,399).

La divisió d’audiovisual d’Atresmedia (televisió, cinema i digital) obté un benefici d’explotació de 37,730 milions d’euros, un 41,7% més que els 26,634 milions del primer trimestre de 2018. En aquest àmbit, els ingressos nets augmenten un 1,8% (de 236,245 milions a 240,526) mentre que les despeses cauen un 3,3% (de 205,336 milions a 198,641).

Quant a la divisió de ràdio, el benefici d’explotació del grup és de 2,534 milions d’euros, un increment del 43,3% respecte als 1,768 milions de l’exercici anterior. Aquí els ingressos nets creixen un 6,5% (de 18,747 a 19,970) i les despeses ho fan un 1,8% (de 16,433 milions a 16,737).