Portades dels números 1 a 60 de Fet a Tarragona.

La revista Fet a Tarragona no tindrà una segona etapa a partir de gener i diu adeu definitivament. “Les converses mantingudes al llarg dels últims mesos amb persones que podien estar interessades en agafar-ne el relleu no han fructificat”, explica el director de la capçalera, Ricard Lahoz.

El passat octubre, els impulsors del Fet a Tarragona van anunciar que a finals d’any plegaven, però que mantenien gestions i converses amb altres persones que podrien estar disposades a donar continuïtat a la capçalera. Finalment, no serà així.

“Les dificultats per tirar endavant un mitjà de comunicació de proximitat són enormes i no hem trobat un teixit social i econòmic de Tarragona prou fort per aconseguir un coixí que permeti obrir una segona etapa del Fet amb joves professionals al capdavant i una mínima estructura estable”, explica Lahoz.

Així doncs, el número 62 de la revista, publicat al novembre, és el darrer del Fet a Tarragona, mentre que els continguts digitals es deixaran de renovar després de Nadal.

Adeu amb “satisfacció” pel resultat

Les dues persones que ham liderat el projecte –el director Albert Ollés i el coordinador Ricard Lahoz– pleguen per “diverses raons personals i professionals”, però ho fan amb “la satisfacció de veure el resultat d’una feina de rigor i qualitat i la creació d’una comunitat d’amigues i amics, que han estat molt més que lectors. L’esforç, el sacrifici i la perseverança de molts anys han valgut la pena”.

Fet a Tarragona va néixer l’octubre de 2012 en format digital, i el setembre de l’any següent es va llançar la revista en paper de periodicitat bimestral. El passat setembre, la capçalera va commemorar el desè aniversari de l’edició impresa amb un número especial i una festa que va aplegar més de 200 persones, entre periodistes, subscriptors, representants d’institucions i entitats, i públic en general.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram