El digital tarragoní Fet a Tarragona, creat l’octubre del 2012, acaba d’estrenar una edició impresa. La publicació té una periodicitat bimestral i es ven a un preu de cinc euros.

“Naixem en un moment crucial per al país i creiem que la ciutat es mereix un nou mitjà per als nous temps”, apuntava el seu director, Ricard Lahoz, durant la presentació en societat del passat dilluns. El periodista va definir Fet a Tarragona com a portaveu d’una ciutat “dinàmica, actual, moderna, oberta al món, desacomplexada, emprenedora, innovadora, solidària i profundament catalana i democràtica”.

La revista en paper ofereix continguts locals en format d’amplis reportatges i entrevistes als protagonistes de l’actualitat tarragonina. Per la seva part, l’edició digital no modifica la seva filosofia i segueix apostant per la crònica, l’anàlisi i l’opinió, i amplia els reportatges.

Lahoz explica que l’edició impresa de Fet a Tarragona és una iniciativa “ambiciosa” des del punt de vista professional, però “modesta” econòmicament, per la qual cosa la seva viabilitat econòmica dependrà del nombre de subscriptors i dels anunciants.