El nou projecte del primer director de Público, Ignacio Escolar, ja té data de llançament: el 18 de setembre. Així ho ha confirmat aquest dimarts el nou digital d’informació política, econòmica i social.

A més, eldiario.es ha aprofitat per presentar el seu logotip, el qual vol integrar les característiques del nou mitjà: “el símbol de la regeneració social, de l’actualització informativa i tecnològica, de la sostenibilitat econòmica, del tornar a començar per fer les coses bé, aprenent dels errors i conservant l’aconseguit”.

La Zona crítica, “blog d’urgència” llançat al maig per tractar la remoguda actualitat econòmica, política, social i ética, i que funciona com a aperitiu del llançament d’eldiario.es, es convertirà en el principal canal d’opinió política del mitjà.

El director d’eldiario.es –que tindrà edicions per a Catalunya i el País Valencià– és Ignacio Escolar; el subdirector d’informació és Juan Luis Sánchez, i completa l’equip directiu Iñigo Sáenz de Ugarte.