El digital elMón continua amb el seu projecte d’expansió, iniciat encara no fa un any amb la incorporació de Salvador Cot, i corroborat al setembre quan va agafar el relleu d’elSingular. Si fins ara el creixement havia estat marcat per les aliances amb mitjans temàtics (vadevi.cat, benegre.cat), ara ha arribat a l’hora de les capçaleres de proximitat.

La primera que se suma al projecte (a banda de Tot Sant Cugat, del mateix grup editor), és delCamp.cat, fins ara vinculada a Nació Digital, el mitjà local digital amb més audiència (amb més de 400.000 usuaris únics mensuals). El mitjà del Camp de Tarragona no arriba sol, sinó que ho fa amb DiariCasteller.cat i EsportsdelCamp.cat, del mateix grup, que manté la seva independència editorial i accionarial.

Aquestes incorporacions no seran les úniques. Al voltant d’elMón, que queda com la capçalera generalista, s’hi aniran afegint altres mitjans territorials, seguint el model de Nació Digital: “L’objectiu és construir un gran projecte digital en català, capaç de competir a tots els nivells amb qualsevol altra iniciativa mediàtica, inclosos els grans grups en castellà”, assenyala Ramon Grau, president de Totmedia. “Totmedia té el periodisme local en el seu ADN”, reivindica en referència al Tot Sant Cugat.

“Es tracta d’una iniciativa empresarial al servei d’un projecte periodístic”, assenyala Salvador Cot. “Som un grup de mitjans compromesos amb el periodisme i amb el país, ja és hora que construïm un grup periodístic fiable i competitiu”, afegeix. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram