Els ingressos publicitaris del conjunt de diaris de l’Associació d’Editors de Diaris Espanyols (AEDE) a l’octubre va ser de 56 milions d’euros, una millora del 6,3% respecte el mateix mes de 2013. En el global de 2014, els ingressos dels associats a la patronal han patit una reducció del 0,4%, la millor dada des de que va començar la crisi, segons recull PRNoticias de l’Observatori de la premsa diària d’AEDE i Deloitte.

Per capçaleres, El Mundo va ingressar a l’octubre 6,1 milions en publicitat, un 50,6% més que el 2013, i acumula una davallada del 0,4% en els primers deu mesos de 2014.

Per la seva part, El País també va ingressar 6,1 milions, un increment del 20,9% respecte l’octubre de l’any passat, i en el global del 2014 registra una caiguda del 3,44%.

La Vanguardia és el tercer diari en recaptació publicitària a l’octubre, amb 4,8 milions d’euros, un increment del 1,8% respecte el 2013, mentre que en els deu primers mesos d’aquest any el creixement és del 0,3%.

Quant a La Razón, els ingressos van ser de 3,3 milions, un 0,6% més que fa un any i amb un 3,2% d’increment acumulat el 2014, mentre que l’ABC, amb 3 milions, retrocedeix el 0,9% respecte el 2013, i el 4,38% en l’acumulat d’enguany. 

Finalment, El Periódico va ingressar a l’octubre 2,9 milions d’euros, un 12% menys que el mateix mes de l’any passat, però amb un creixement acumulat del 0,2% en els deu primers mesos de 2014.