La consultora d’investigació GfK ha nomenat Aida Méndez com a directora de GfK DAM, la nova adjudicatària del mesurament del consum i les audiències digitals a l’Estat.

Méndez s’incorpora a l’equip per coordinar i liderar el projecte, i garantir l’òptim funcionament i compliment de les necessitats de la indústria com a nou currency de mesurament digital.

“Estem a punt de presenciar el primer mesurament del consum digital a Espanya basat en un enfocament metodològic disruptiu, amb un ús de tecnologies diferencials. És un gran repte per a mi poder dirigir la nova solució oficial de mesurament d’audiències digitals, aportant el meu background en innovació per als mitjans i per fer del nostre país un referent en aquesta mena de mesuraments, fins a arribar a ser el hub digital d’Europa”, assenyala Méndez.

“L’Aida aporta saba nova a la manera d’entendre l’ús i consum de l’analítica d’audiències digitals des de totes les perspectives: per descomptat la publicitària, però també la d’intel·ligència de negoci, la innovació o la recerca, entre d’altres”, destaca el director de l’àrea de solucions digitals de GfK, David Sánchez.

Aida Méndez ha estat els darrers deu anys cap d’innovació i estratègia de Webedia, i compta amb una dilatada trajectòria professional desenvolupada en l’entorn digital, especialment en consultoria de màrqueting i comunicació amb mitjans i grans marques estatals i internacionals.