La nova adjudicatària del mesurament digital a l’Estat, GfK DAM, ultima els detalls de cara a presentar les primeres dades al gener. L’empresa explica que, després de diversos mesos de contacte i treball amb els players de la indústria publicitària i de continguts, la “gran majoria” ja ha formalitzat contractualment la seva relació.

Entre aquests hi ha Prisa, Vocento i Unidad Editorial, que s’havien deslligat de Comscore, que realitzava el servei des dels seus inicis, l’any 2012. GfK DAM també esmenta entre els clients el grup Mediaset, nadius digitals com El Confidencial i Economía Digital, la revista Hola, la publicitària digital Smartclip, o la xarxa d’agències Dentsu.

“Estem en un canvi de cicle i així ho ha entès la indústria espanyola. El valor de GfK DAM no estarà en grans valors absoluts, sinó en la capacitat de configurar-se com un sistema robust, fiable i àgil davant dels desafiaments futurs del mesurament del consum digital i, per tant, útil en la presa de decisions”, assenyala David Sánchez, director de solucions digitals de GfK.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram