L’Ajuntament de Girona ha obert el procés de licitació per adjudicar la producció, realització, edició i emissió de programes de la programació bàsica de l’emissora municipal, amb el nom comercial d’FM Girona. El servei inclou la conducció, locució, redacció i guionatge dels programes, així com la gestió de la publicitat i patrocinis.

La programació bàsica d’FM Girona suposa una dedicació aproximada del 40% del total de la programació, i inclou informatius, magazines, programes esportius, culturals i espais musicals.

El pressupost base de licitació és de 261.478,76 euros (sense IVA) per un contracte de dos anys. El termini per presentar ofertes finalitza el 13 de juny.

L’òrgan de contractació tindrà en compte com a criteris de valoració l’oferta econòmica (fins a un 40% de la puntuació); l’organització i continguts de la programació (20%); els mitjans i recursos professionals (20%); la implementació de noves tecnologies (10%); la incorporació d’estudiants en pràctiques (5%), i la rebaixa del preu compliment d’objectius (5%).