Els grups Godó, Prisa i Vocento han posat en marxa WeMass, Media Audience Safe Solution, un marketplace de publicitat programàtica on uneixen els respectius inventaris per oferir als anunciants un producte competitiu tant en qualitat com en audiència.

El seu objectiu és aconseguir que l’agregació d’audiències permeti als anunciants tenir uns índexs de visibilitat elevats i generar campanyes eficients per als usuaris gràcies al volum de dades que aporten en conjunt.

Tot i així, Godó, Prisa i Vocento continuaran amb la venda publicitària de forma independent a través de les seves marques.

Després de l’aprovació de la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència, els tres grups treballen en la confecció de l’equip i la infraestructura per dur a terme el projecte, dirigit per Plácido Balmaseda, que durant els darrers sis anys va ser director general d’Antevenio.

WeMass segueix les passes d’altres projectes de publicitat programàtica sorgits a Alemanya, França o Regne Unit impulsats mitjançant l’associació de grans grups editorials.