L’Ajuntament de Barcelona ha obert el procés de licitació per a la contractació del servei de producció d’adaptacions de la creativitat de les campanyes i accions de comunicació. El pressupost de licitació és de 350.000 euros (sense IVA) per un contracte d’uns 20 mesos (fins al 31 de desembre de 2019) prorrogable 20 mensualitats més. El termini per presentar ofertes finalitza el 9 de març.

El criteri de valoració per a l’adjudicació serà l’oferta econòmica respecte als preus unitaris de les peces comunicatives: banderoles (90 euros), opis (80 euros), autobusos (250 euros), publicitat a mitjans impresos (60 euros), tríptic (180 euros), cartell (70 euros), falca de ràdio (1.300 euros), bàner gif/display (80 euros), bàner principal de l’Ajuntament (60 euros), bàners per als canals propis (45 euros), branday (150 euros), megabàner (140 euros), i peces per a xarxes socials (60 euros).