L’Àrea Metropolitana de Barcelona ha obert un procés de licitació del servei d’elaboració de continguts periodístics per a mitjans de comunicació locals i revistes especialitzades. El pressupost de licitació és de 33.057,85 euros (sense IVA) per un contracte fins al 31 de desembre de 2018 (prorrogable un any) i el termini per presentar ofertes finalitza el 23 de març.

L’AMB argumenta que, davant del “gran nombre de mitjans locals existents que no elaboren ells els continguts” i tenint en compte el volum de reportatges planificats el 2017, ha decidit contractar els serveis d’una empresa externa especialitzada que s’encarregui produir els continguts periodístics.

El Servei de Comunicació de l’AMB preveu la producció de 144 articles aquest any per a una trentena de capçaleres locals i onze mitjans especialitzats. Les temàtiques estaran relacionades amb les competències i serveis de l’ens: territori (espai públic, infraestructures, habitatge, urbanisme), medi ambient, mobilitat, i desenvolupament social i econòmic. El plec tècnic especifica que els articles els articles han de mantenir un codi periodístic, evitant caure en altres tipologies de publicació com la publicitat el publireportatge i la comunicació institucional.

La mesa de contractació tindrà en compte com a criteris de valoració l’oferta econòmica (fins a 55 punts); la qualitat periodística (23 punts); les millores en l’equip humà (12 punts); les millores en la metodologia de treball (6 punts), i la millora dels terminis de realització (4 punts).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram