“Oferir als ciutadans de Catalunya la informació generada per l’inici d’una campanya electoral tan rellevant com aquesta hauria estat la millor manera de defensar el model de servei públic de comunicació que ha d’oferir la televisió nacional de Catalunya”, ha assegurat aquest divendres en un comunicat el consell de govern de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA).

És la seva resposta a la segona aturada parcial dels treballadors de Televisió de Catalunya, una acció amb la qual volien reivindicar el model actual de la cadena pública, a més de protestar en contra de possibles externalitzacions i privatitzacions amb els corresponents acomiadaments.

Amb tot, la CCMA reitera la seva “voluntat de diàleg per garantir el futur del model de servei públic dels mitjans” de l’ens, precisament un dels retrets dels sindicats en l’elaboració del nou contracte programa i del pla de viabilitat.

A banda, la direcció de la Corporació xifra en el 85% el seguiment de la segona aturada de les sis previstes en lloc del 100% apuntat pel comitè d’empresa.