Després d’un més de vida, la plataforma d’streaming gratuïta Barça One acumula més d’1,5 milions de visites i 400.000 usuaris únics. El FC Barcelona també destaca que, en aquest temps, l’aplicació va estar durant deu dies consecutius en primera posició de descàrregues en la categoria d’esports a Google Play a l’Estat espanyol.

El club blaugrana assenyala la plataforma dibuixa “una evolució ascendent que convida a pensar que la nova OTT ha arribat per consolidar-se com a mitjà de referència entre els aficionats i les aficionades del Barça que busquen continguts tant d’actualitat esportiva com productes més reposats o de caire històric i institucional”.

Actualment, Barça One està disponible a tot Europa, els Estats Units, l’Uruguai, l’Argentina, el Brasil i Mèxic, i progressivament es desplegarà en altres països. Està disponible en Smart TV i dispositius intel·ligents i en versió web.

Per distribució geogràfica, després de l’Estat espanyol, el països amb més seguiment de la plataforma d’streming del club blaugrana són els Estats Units, Mèxic i França.

El Barça estrena la seva nova OTT
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram