La quarta edició dels Premis Impacte han distingit les campanyes d’Ametller Origen (en la categoria de comercial); MamaShopper de Deliberry (innovació) i Drac & Roses de Casa Batlló (social).

Els guardons es van lliurar aquest dimecres al vespre en el transcurs de la Festa d’Estiu del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya.

Enguany, els Premis Impacte presentaven novetats. Si en anteriors edicions un jurat decidia les tres campanyes guanyadores, en aquesta ocasió el jurat ha escollit tres finalistes per a cadascuna de les categories i ha estat la votació popular la que ha determinat les vencedores.

La campanya guanyadora del Premi Impacte Comercial, d’Ametller Origen, va ser proposada pel jurat com a finalista per la seva “estratègia de marca, comunicació, màrqueting relacional i accions en el punt de venda”. En aquesta modalitat les altres dues finalistes la campanya La muñeca que eligió conducir, d’Audi i Cinergía, de Gas Natural.

Per la seva part, la campanya MamaShooper de Deliberry va ser escollida pel jurat com a finalista del Premi Impacte Innovació “pel desenvolupament d’un concepte creatiu al voltant d’un nom per permet fer-lo fàcil, memorable i atractiu”. En aquesta categoria també eren finalistes les empreses Tviso i Vilynx.

Finalment, el jurat va proposar com a finalista del Premi Impacte Social la campanya Drac & Roses de Casa Batlló, realitzada en favor del Banc de Sang i Teixits, per unir “el patrimoni cultural a una acció disruptiva que apropa la història arquitectònica a la donació de sang i a la solidaritat”. Les altres dues campanyes finalistes eren Catalunya Experience de l’Agència Catalana de Turisme i TrialWalker d’Oxfam Intermon.

Isaac Marcet, membre d’honor

Durant la vetllada, el Col·legi de Publicitaris i RRPP va nomenar membre d’honor Isaac Marcet, fundador i conseller delegat de PlayGround, en reconeixement a la seva trajectòria. L’entitat destaca que Marcet “ha sabut transformar la seva passió en un projecte cultural que explica històries capaces d’activar comunitats. En menys de 5 anys, PlayGround s’ha posicionat com una de les primeres empreses de mitjans de comunicació de parla hispana a xarxes socials i una de les deu primeres editorials de Facebook arreu del món”.

El jurat dels quarts Premis Impacte estava format per Mercè Balañá, sòcia directora Ulled Comunicació; Marc Casanovas, director de Comunicació d’Ogylvi; Victor Curto, director creatiu executiu de Won Quin Team; Marc Elena, CEO Adsamurai; Victor Gutierrez, head of strategy and innovation d’Havas Media; Oscar Iniesta, director general d’Arenalia Comunicación; Àlex Marquina, director comercial i mitjans digitals CCMA; Marc Martí, gerent de Marc Martí; Mabel Mas, directora general de negoci de TimeOut; Gerard Olivé, founder & chairman de BeRepublic; Marc Puig, soci-director de Branding Time Agency; Daniel Reyes, director de màrqueting CCMA; Rosa Romà, directora de màrqueting, comunicació i RSC de l’Hospital Vall d’Hebron, i Aleix Satorras, CEO d’Evil Love.