Prisa Media i la companyia d’àudio estatunidenca iHeartMedia han tancat un acord per integrar els serveis d’streaming de les emissores del grup espanyol en el catàleg iHeartRadio. Prisa ressalta que aquesta aliança li permet expandir la seva presència als Estats Units, ja que iHeartMedia compta amb més de 250 milions d’oients a través de les seves emissores, 3.000 milions de descàrregues i 159 milions d’usuaris registrats.

La programació de Prisa Media estarà disponible a iHeartRadio al juny. En una segona fase també s’inclouran els pòdcasts a la xarxa iHeartPodcast.

“Aquest acord ens permet donar un salt rellevant en l’aposta que el grup té en el mercat en espanyol d’Estats Units, consolidant la nostra posició com a líder de mitjans en el món de parla hispana, ampliant els nostres continguts i obrint, al mateix temps, noves línies de negoci”, ha destacat Carlos Núñez, president executiu de Prisa Media.

“iHeart és un referent com a plataforma pel que fa a usabilitat i personalització per a l’usuari”, subratlla María Jesús Espinosa dels Monteros, directora general de Prisa Audio. “Tancar un acord amb un soci amb aquest nivell d’especialització i aquest posicionament al mercat estatunidenc és una empenta en l’aposta decidida que estem fent pel desenvolupament de l’àudio digital”, afegeix.

“Estem entusiasmats d’associar-nos amb Prisa Media per així poder contribuir a la seva expansió i fer que el contingut i la programació arribin a una audiència més àmplia”, apunta Conal Byrne, CEO d’iHeart Digital Audio Group. “Col·laborar amb Prisa també ens brinda l’oportunitat d’oferir contingut encara més divers als nostres centenars de milions d’oients”, subratlla.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram