El Español ha posat en marxa la revista femenina digital MagasIN, que neix amb un objectiu fonamental: “a més d’entretenir, contribuir a una societat més igualitària entre dones i homes i més còmplice”.

El nou mitjà tractarà sobre “tot allò que preocupa les dones i que, en general, no forma part de les prioritats dels diaris, bé perquè no hi ha buit informatiu o per falta de sensibilitat”. És a dir, la salut, els temes laborals, la conciliació, la violència masclista, el lideratge de les dones o les pioneres en la història. MagasIn també promet reportatges sobre actualitat però des d’una perspectiva de gènere.

Un dels reptes de la nova capçalera és donar a conèixer dones “tan rellevants com desconegudes” que han anat trencant sostres de vidre: professionals de la medicina, la indústria, l’empresa, l’exèrcit, la cultura, l’esport o la política.

La voluntat de MagasIn és “generar una informació equilibrada que posi en valor l’activitat professional, les preocupacions personals de les dones, sense oblidar aspectes més lúdics i plaents”.