El Grup Mediapro continua engreixant-se amb l’adquisició de noves empreses. Ara ha estat el torn de la productora El Terrat, culminant així una operació que portava mesos forjant-se. D’aquesta manera, El Terrat s’incorpora a The Mediapro Studio mantenint perfil i marca, com ja passa amb altres companyies que en formen part, com 100 Balas, Big Bang Media, K 2000 o Globomedia.

En aquesta nova etapa, El Terrat prosseguirà comandat per Andreu Buenafuente amb Agustí Esteve com a director executiu. “Amb aquesta operació continuo creient en allò que faig, la comèdia. Com a companyia tinc molt clar el camí, fer la comunicació d’autor, respectar els creadors, lluitar per aportar una cosa diferent per difícil que sembli. I El Terrat està en això”, ha assenyalat Buenafuente.

Malgrat no s’han fet públics els termes econòmics de l’operació, sí se sap que Mediapro ha adquirit el 100% de l’accionariat, assumint el deute que arrossegava El Terrat. Aquest es calcula en uns 8 milions d’euros, els quals llastaven el desenvolupament de la productora malgrat tancar el dos darrers exercicis en positiu.

La integració ha estat presentada aquest dijous per Jaume Roures, soci gestor de Mediapro, i Andreu Buenafuente, president d’El Terrat, en una roda de premsa a Madrid. Segons han destacat, l’operació reforçarà la divisió de The Mediapro Studio dedicada a l’entreteniment i la comèdia, i li aportarà valor i talent en múltiples formats: televisió, ràdio, ficció, teatre, podcast, branded content i publicitat, entre d’altres.

Per la seva part, El Terrat disposarà de suport i estructura per guanyar múscul i incrementar la seva projecció internacional. “Una suma que ens farà més forts i ens permetrà poder fer coses encara més grans i portar la marca El Terrat el més lluny possible, i amb Mediapro hem trobat un company que ens entén i ens respecta com som”, ha dit Andreu Buenafuente.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram